معرفی فروشگاه های فرانسه در تور فرانسه

ساخت وبلاگ

تور فرانسه'>فرانسه تجربه ی منحصر به فرد است. فرانسه مهد مد ومارک های گران قیمت است. در این کشور گزینه های خرید زیادی وجود دارد گفتنی است، در این مقاله به معرفی فروشگاه های معتبر کشور فرانسه اشاره شده است.

 

هنگام سفر با تور فرانسه شما می توانیداز بهشت مد وفشن دیدن کنید. هیچ سفری به پاریس بدون بازدید از برخی از مراکز خرید بزرگ و مشهور جهانی که این شهر ارائه می‌دهد کامل نمی شود. فرقی نمی‌کند از مُد پاریس پیروی می‌کنید یا می‌خواهید یک کالای خاص را بخرید، این مراکز خرید مکان‌هایی هستند که باید باشید.

 

حتی اگر کیف پولی برای خرید ندارید، ارزش این را دارد که در این مراکز معروف در پاریس توقف کنید و از معماری و تاریخ باشکوه برخی از این مراکز دیدن کنید.

 

این شهر رؤیایی، مکان مناسبی برای خرید است. خرید تفریح جذابی است خصوصاً اگر پاریس و یا سایر شهرهای فرانسه را برای خرید انتخاب کنید. شما در طول تور فرانسه می‌توانید لباس‌های برند و مارک‌دار بخرید و از مراکز خرید زیبا این کشور دیدن کنید. در این مقاله مراکز خرید معروف که شما می‌توانید در طول تور فرانسه از آن‌ها بازدید کنید معرفی‌شده است.

 

So Ouest

اولین مرکز خرید که در طول تور فرانسه حتماً باید به آن سر بزنید مرکز خرید So Ouest است. این مرکز خرید در Levallois-Perret، نزدیک به Clichy-la-Garene و Porte d’Asnières (منطقه هفدهم پاریس) قرار دارد. ازآنجایی‌که در یک منطقه مسکونی ساخته‌شده است، طراحی ساختمان ان مانند زمان لویی پانزدهم است و به آن شیوه تزئین شده است. علاوه بر این، صفحه‌های تلویزیون و پخش‌کننده‌های موسیقی تقریباً در همه‌جا قرار داده‌شده‌اند تا بسته به موقعیت مکانی شما فضای متفاوتی ایجاد کنند.

 

همه نوع فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد. دکوراسیون، مد، لوازم‌آرایشی، بازی، چندرسانه‌ای و همچنین یک سالن سینما.

 

به‌این‌ترتیب، فروشگاه‌هایی مانند Zaz، Mango، H&M، Camaïeu، Sephora، Marrionaud، Micromania و Nature et Découvertes نیز در این مرکز خرید هستند. یک فودکورت نیز با رستوران‌هایی مانند Fratellini Caffe، McDonald’s، Prêt à Manger، Bagelstein و HD Diner در این فروشگاه است.

 

معرفی فروشگاه های فرانسه در تور فرانسه

Aeroville

این مرکز خرید به خاطر پخش موسیقی آرامش‌بخش معروف است که فضایی آرام و بی‌شباهت به محیط طبیعی ارائه می‌دهد.

این مرکز خرید برای برآورده کردن بزرگ‌ترین خواسته‌های همه ایجادشده است. سینماهای Europacor، رستوران‌های متعدد، انواع فروشگاه‌های مد و لباس، جواهرات

علاوه بر این، رویدادهای به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود. نه‌تنها یک زمین‌بازی برای کودکان وجود دارد، بلکه این مرکز خرید فعالیت‌هایی را برای سرگرمی آن‌ها درحالی‌که والدین آن‌ها خرید می‌کنند ترتیب می‌دهد. خرید از این فروشگاه در طول تور فرانسه تجربه جالبی است.

 

معرفی فروشگاه های فرانسه در تور فرانسه

Usine center

مرکز Usine در 45 دقیقه از پاریس، خروجی مرکزی حومه شهر است. بسیاری از برندهای مشهور مانند نایک، لئونیداس، والژ و حتی شلوار جین Levi’s در این مرکز خرید شعبه دارند. در هنگام سفر با تور فرانسه حتماً به این مرکز خرید سری بزنید.

 

Le BHV Marais

LE BHV MARAIS 7 روز هفته باز است، در قلب پایتخت، در فاصله چند قدمی نوتردام و روبروی هتل دو ویل، در منطقه تاریخی و فرهنگی فوق‌العاده مد روز Marais واقع‌شده است. LE BHV MARAIS منحصربه‌فرد است. علاوه بر این‌که بیش از 2000 برندمد و طراحی را در خود جای‌داده است، طیف وسیعی از فعالیت‌های متنوع را ارائه می‌دهد.

یک فروشگاه بزرگ و چند فروشگاه تخصصی، با فضای خرده‌فروشی 45000 مترمربع، ارائه بیش از 2000 نام تجاری برای انواع نیازهای روزمره: سخت‌افزار، خانه، مد، DIY، فعالیت‌های اوقات فراغت، غذا همگی در این فروشگاه معروف هستند.

 

معرفی فروشگاه های فرانسه در تور فرانسه

One Nation Paris

One Nation در 30 دقیقه از پاریس و 10 دقیقه از Chateau de Versailles، مکان مناسبی برای خرید برندهای معروف باقیمت‌های پایین است. حتی می‌توانید فرهنگ و خرید را در یک روز ترکیب کنید! شما می‌توانید برای خرید انواع برندهای معروف به این مرکز خرید در طول سفر با تور فرانسه مراجعه کنید.

 

Bercy Village

Bercy Village یک مرکز خرید در فضای باز زیبا و رنگارنگ است که درست در خیابان فرانسوا تروفو در پاریس واقع‌شده است. تزئینات پر جنب‌وجوش و ساختمان‌های تاریخی زرق‌وبرق دار واقعاً نشاط‌آور ایجاد می‌کند. در بین جستجوی لباس یا سوغاتی، می‌توانید برای استراحت در یک کافه توقف کنید. بازدید و خرید از این مرکز خرید زیبا در طول تور فرانسه را فراموش نکنید.

 

Latin Quarter Shopping Street

خیابان Latin Quarter Shopping Street که کمتر یک مرکز خرید و بیشتر یک خیابان تجاری شلوغ است، مکانی است که می‌توانید واقعاً از خرید  کردن در  پاریس لذت ببرید. این مرکز که در خیابان 36 Rue de la Huchette، درست در قلب پاریس واقع‌شده است، شاید محبوب‌ترین مرکز خرید پاریس باشد. کافه‌ها، بارها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و دست‌فروشان یا هنرمندان محلی را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. ساختمان‌های بلند و تاریخی پاریس تماشایی هستند.

 

Rosewood

Rosewood در امتداد Rue de Rosiers یکی دیگر از خیابان‌های تجاری معروف پاریس است که پر از مغازه‌ها، کافه‌ها و فعالیت‌های مختلف است. در اینجا می‌توانید بوتیک‌ها و فروشگاه‌هایی را بیابید که قدیمی تر هستند. خیابان های سنگفرش و رستوران ها همیشه مملو از افرادی است که از روز خود لذت می برند و برخی از بهترین غذاهای خیابانی شهر را می توانید در اینجا پیدا کنید.

 

اگرچه یک مرکز خرید سرپوشیده سنتی نیست، اما Rosewood جایی است که برخی از بهترین خریدهای پاریس را خواهید یافت. به سختی می توانید این سطح از صنایع‌دستی محلی فرانسوی را در یک مرکز تجاری معمولی پیدا کنید. بازیدی از این منطقه را در طول تور فرانسه فراموش نکنید.

 

Galerie Vivienne

این مرکز خرید باشکوه پاریسی درواقع یک پیاده‌روی مجلل است که در سال 1823 طراحی و تأسیس‌شده است. این مکان دیدنی نمادین که به زیبایی ساخته‌شده، بخشی از صحنه خرید و خرده‌فروشی لوکس پاریس بوده است. این منطقه سرپوشیده است، بنابراین مکانی عالی برای قدم زدن در هر فصلی است.

 

تعدادی مغازه گران‌قیمت، یک کتاب‌فروشی عتیقه و حتی تعدادی رستوران و کافه وجود دارد. در شب، Galerie Vivienne نیز با نورهای پر جنب‌وجوشی که به ظرافت ساختمان‌های باشکوه را روشن می‌کند، روشن می‌شود. این واقعاً یک مکان اینستاگرامی است که در پاریس نباید آن را از دست بدهید. شما می‌توانید در طول تور فرانسه از این مرکز خرید زیبا دیدن کنید.

 

اگر قصد مسافرت با تور فرانسه را دارید و می خواهید تجربه ای جالب ازخرید و تفریح در این کشور زیبا داشته باشید سفیران گشت ارائه‌دهنده بهترین خدمات گردشگری است. قیمت مناسب برای انواع تورها ویژگی اصلی آژانس مسافرتی سفیران گشت است.

نوشته معرفی فروشگاه های فرانسه در تور فرانسه اولین بار در تالاب. پدیدار شد.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 3:48