فال آنلاین هفتگی ۲۳ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۱

ساخت وبلاگ

در این مطلب از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال هفته متولدین ماه های مختلف سال را برایتان قرار داده ایم. عموما انسان ها به این دلیل فال می گیرند که از اتفاقی که در آینده شاید اتفاق بیافتد باخبر شوند اما آیا واقعا فال می تواند از آینده کسی خبری بدهد؟ ما از راز قانون جاذب فهمیدیم که تخته سیاهی در آسمان وجود ندارد که آینده انسانها در آن نوشته شده باشد و سرنوشت هر کس به دست خودش نوشته می شود و این نوشته ای نیست که ما مجبور به اجرای مفاد آن باشیم.

[caption id="attachment_44057" align="aligncenter" width="640"]فال هفته فال هفته[/caption]

فال متولدین فروردین

شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته‌اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل‌های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده‌اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

فال متولدین اردیبهشت

امروز تلاش می کنید که از قافله گیج کننده روابط اجتماعی عقب نمانید و احتمالاً همه چیز هم طبیعی به نظر می رسد. در عین حال، تجربه شما به اندازه ای که دیگران تصور می کنند خوشایند و راحت نیست. امروز همینطور که تلاش می کنید تا تمایلات باری به هر جهت خود برای خوشی و لذت را به سمت و سوی نیازهای عمیق تری ببرید که به شما انگیزه می دهند تا به دنبال ثبات عاطفی باشید، فکرتان به شدت مشغول است. همینطور که فکرتان بین رضایت آنی و بلندمدت از این طرف به آن طرف می رود، تصمیم گیری برای شما دشوارتر می شود. اِلِنور روزاوِلت می گوید: آینده به افرادی تعلق دارد که به زیبایی رویاهای خود باور دارند.

فال متولدین خرداد

خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال متولدین تیر

اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

فال متولدین مرداد 

شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

فال متولدین شهریور

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد

فال متولدین مهر

قبل از ظهر ممکن است مبلغی قابل توجهی از پول دریافت کنید و تغییراتی در برنامه های خود که در ارتباط با خانه تان هست اعمال کنید. زمان خوبی برای تعمیرات و ساخت و ساز است. از بحث با عشق تان در ارتباط با هزینه ها دوری کنید.

فال متولدین آبان

شما وقتی با دوست صمیمی‌تان در مورد مشکلات خود در منزل صحبت می‌کنید باید کاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می‌شود به هر حرفی که به شما می‌زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممکن است او نتواند توصیه‌ای به شما بکند که بهش نیاز داشته باشید. به جای اینکه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش کنید چیزهایی که نیاز دارید را بیابید.

فال متولدین آذر

به دلیل اینکه کار مهمی را سر وقت تکمیل نکردید ناراحت می شوید. عجله نکنید! به نظر می رسد که امروز کارآمد نیستید. ممکن است مضطرب باشید و نتوانید متمرکز باشید. باید آرام باشید و زمان بیشتری را با عشق زندگیتان سپری کنید.

[caption id="attachment_112498" align="aligncenter" width="400"]فال هفته فال هفته[/caption]

فال متولدین دى 

این ایده خوبی نیست که زمان را به بطالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید. دقیقا منظورتان را بیان کنید؛ بعد اجازه دهید که تلاش‌هایتان به ثمر بنشینند

فال متولدین بهمن

امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

فال متولدین اسفند

احتمالاً امروز با اسراری دست و پنجه نرم می کنید که باید مخفی بمانند، اما باز هم به این فکر می کنید که شاید بد نباشد که بازی را عوض کنید و رازها را فاش کنید. بدون شک اگر اعتمادی که به شما شده را زیر پا بگذارید، خشم فردی که به شما اطمینان کرده را بر می انگیزید. اما آن صدای ضعیف در ذهن شما دست از تکرار بر نمی دارد. خوشبختانه، پلوتون قدرتمند در دوازدهمین منزل حریم خصوصی تان با هماهنگی کامل با خورشید یک زاویه سه گانه تشکیل می دهد و موهبت استحکام روحی لازم برای نگه داشتن زبان و حفظ رازداری تان را به شما ارزانی می کند. استِفانی مِیِر نویسنده می گوید: «گاهی وفاداری مانع کاری می شود که می خواهید انجام بدهید.» راز دیگران به شما تعلق ندارد که بخواهید آن را به کسی تقدیم کنید

 

نوشته فال آنلاین هفتگی ۲۳ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۱ اولین بار در بلاگ جدول یاب. پدیدار شد.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 13:36