۱۱ مدل بوت مردانه که ترکیب جذابی با شلوار جین ایجاد می‌کنند

ساخت وبلاگ

بوت‌ها یکی از کفش‌های ضروری برای آقایان به شمار می‌روند که با شلوار جین استایل شیکی را ایجاد می‌کنند. با رسیدن فصل پاییز بوت‌ها به یکی از کفش‌های کاربردی تبدیل می‌شوند اما چگونه می‌توانیم آن‌ها را با شلوار جین ست کنیم؟ در این مطلب قصد داریم ۱۱ مدل بوت و نحوه‌ی ترکیب کردن آن‌ها با شلوار جین را معرفی کنیم.

بوت‌ یکی از اجزای کلاسیک کمد لباس آقایان محسوب می‌شود که بسیار شیک و کاربردی بوده و این امکان را فراهم می‌کند که در ترکیب کردن آن‌ها با شلوار جین استایل شیک و مدرنی را فراهم کنند. فرقی نمی‌کند که به دنبال چه نوع استایلی هستید زیرا انواع بسیار متنوعی از بوت‌ها وجود دارند که ترکیب آن‌ها با جین بسیار شیک به نظر می‌رسد.

ست کردن بوت با شلوار جین به سلیقه و موقعیت بستگی دارد به عنوان مثال برخی افراد بوت جیر قهوه‌ای روشن چوکا را با شلوار جین آبی تیره و یک پیراهن دکمه‌دار سفید ست کرده در حالی که برخی دیگر بوت چلسی چرم مشکی را با شلوار جین اسکینی مشکی و تیشرت ترکیب می‌کنند. حتی امکان ترکیب بوت‌های رسمی با شلوار جین تیره‌ی اندامی تیره، یک پیراهن دکمه‌دار و یک کت بلیزر یا سویشرت برای ایجاد استایل اسمارت کژوال هم وجود دارد.

با وجود مدل‌ها و برش‌های مختلف، دانستن چگونگی ست کردن بوت با شلوار جین برای ایجاد استایل غیررسمی عالی دشوار و چالش‌برانگیز است. به همین دلیل در این مطلب بهترین بوت‌های مردانه را که می‌توانید با شلوار جین ترکیب کنید آورده‌ایم. از کفش‌های مشکی و قهوه‌ای تا چرم چوکا و جیر چلسی، راه‌های مختلف برای ست کردن بوت‌های مردانه با شلوارهای جین برای ایجاد استایل شیک را شرح داده‌ایم.

۱. بوت مشکی

بوت مشکی

هنگام انتخاب بوت کاربردی و مطابق مد روز بوت مشکی یکی از انتخاب‌های مناسب به شمار می‌رود. رنگ مشکی تقریبا با همه چیز ست می‌شود و این موضوع به ویژه هنگامی که بوت مشکی را با شلوار جین ست کنید صادق است.

فرقی نمی‌کند که شلوار جین اسکینی یا گشاد را انتخاب کنید، در هر دو حالت بوت چوکای مشکی استایل شما را به خوبی تمکیل خواهد کرد. ترکیب بوت‌های رنگ مشکی با شلوار جین مشکی یا طوسی خنثی اما شیک است و فضایی را برای تجربه کردن استایل‌های مختلف فراهم می‌کند.

برای داشتن استایل غیررسمی بوت خود را با یک تیشرت و شلوار جین آبی یا مشکی به منظور برجسته‌تر ساختن کفش‌هایتان ست کنید. در فصل‌های پاییز و زمستان می‌توانید برای شیک‌تر شدن استایل کت بامبر را هم به استایل اضافه کنید. بوت‌های مشکی همچنین می‌توانند با شلوار جین‌های اسلیم فیت، پیراهن دکمه‌دار زیر سویشرت و یک کت پشمی روی آن‌ها برای ایجاد استایل اسمارت کژوال شیک ترکیب شوند.

رنگ مشکی بسیار شیک است بنابراین اگر به دنبال استایل تک رنگ، مینیمال یا خیابانی هستید به جای بوت قهوه‌ای، بوت مشکی را انتخاب کنید. مدل‌های بسیار متنوعی از بوت در رنگ مشکی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بوت چوکا، چلسی، کمبات یا بوت‌های رسمی‌ای که از چرم یا جیر تهیه شده‌اند اشاره کرد و بسته به سلیقه و زیبایی مدل می‌توانید از هر کدام از آن‌ها در استایل خود استفاده کنید.

۲. بوت قهوه‌ای

بوت‌های قهوه‌ای در عین حال که غیررسمی هستند اما یکی از ترکیب‌های عالی برای ست شدن با شلوار جین به شمار می‌روند. بوت‌های غیررسمی تیمبرلند (Timberland) تا بوت‌های رسمی مانند چوکا و چلسی را می‌توان با استایل‌های متنوعی ست کرد و به ظاهر زیبا و جذابی رسید.

برای ایجاد یک استایل غیررسمی مردانه برای آقایانی که اندام ماهیچه‌ای دارند می‌توان شلوار جین راحت را با پیراهن فلانل و بوت قهوه‌ای نبوک (Nubuck Leather) ست کرد.

برای رسمی‌تر ساختن استایل می‌توان بوت‌های چرم تیره را با شلوار جین اسکینی و تیشرت ترند ست کرد. در فصل‌های پاییز و بهار برای ایجاد گرما و راحتی می‌توان از کت بامبر یا کت چرم هم استفاده کرد.

در صورتی که استایل پرپی را ترجیح می‌دهید بوت قهوه‌ای روشن را با شلوار جین متناسب، سویشرت اورسایز و ساعت استیل اسپرت ترکیب کنید. روش‌های بسیار زیادی برای استفاده از بوت قهوه‌ای در استایل غیررسمی وجود دارد.

۳. بوت چرم چوکا

بوت چرم چوکا

بوت‌های چوکا به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارند یک انتخاب محبوب در بین افراد به شمار می‌روند. در صورتی که به دنبال بهبود استایل خود هستید یک جفت بوت چرم چوکای باکیفیت بخرید. چرم‌های فول گرین عمر طولانی‌تری داشته و زیباتر هستند.

برای ایجاد استایل‌های اسمارت کژوال می‌توانید بوت‌های چرم چوکا را با شلوار جین‌های تیره‌ای که پایین آن‌ها تا دارد ست کنید همچنین برای ایجاد استایل غیررسمی از شلوار جین راسته استفاده کنید. در صورتی که بوت چوکای مشکی را با شلوار جین اسکینی و یقه اسکی در فصل سرما ست کنید استایل زیبا و راحتی برایتان ایجاد می‌شود.

برای داشتن استایل کلاسیک می‌توان بوت چرم قهوه‌ای چوکا را با شلوار جین متناسب رنگ تیره، یک پیراهن دکمه‌دار و یک کت بلیزر پوشید. در فصل‌های پاییز و زمستان یک شال کشمیر و اورکت پشم را برای زیبایی بیشتر به استایل خود اضافه کنید.

۴. بوت چوکای جیر

بوت چوکای جیر

بوت جیر چوکا جزو کفش‌هایی است که باید در کمد لباس هر مرد خوش‌پوش مدرنی باشد. راحتی و بافت زیبای این کفش آن را در ترکیب با شلوار جین برای داشتن استایل شیک غیررسمی مناسب می‌سازد.

برای افزایش کاربرد مطمئن شوید که این بوت‌ها را به رنگی انتخاب کنید که با هر استایلی ست شود. رنگ‌هایی مانند مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای، طوسی و قهوه‌ای مایل به زرد انتخاب‌های کاربردی و شیکی هستند. ترکیب بوت چوکای جیر و شلوار جین استایل عالی‌ای را برای استفاده در هر شرایطی ایجاد می‌کند.

برای داشتن استایل شیک و درخشان بوت جیر چوکا را با شلوار جین تیره، یک پیراهن یا سویشرت و کت اسپرت ست کنید. در صورتی که رنگ جیر بوت شما قهوه‌ای است با ست کردن بوت خود با شلوار جین اسکینی آبی روشن یا تیره و تیشرت درخشش آن را دوچندان کنید. بوت‌های جیر چوکا راحت و شیک بوده و به وسیله‌ی آن می‌توانید استایل شیک و رسمی‌ای داشته باشید.

۵. بوت Cap Toe

بوت‌های Cap Toe در قسمت انگشت شست پا یک خط دوخت اضافه دارند که زیبایی و بعد بیشتری را به استایل این بوت غیررسمی اضافه می‌کند. زیبایی و برجستگی، این مدل بوت‌ها را رسمی‌تر از سایر بوت‌های غیررسمی، اما غیررسمی‌تر از سایر بوت‌های رسمی می‌سازد.

برای تغییر مدل استایل می‌توان بوت Cap Toe را با پیراهن دکمه‌دار، تیشرت‌های نخ پنبه‌ی متناسب، سویشرت و استایل‌های متنوعی که برای موقعیت‌های مختلف متناسب هستند ست کرد.

برای داشتن استایل راحت‌تر بوت Cap Toe چرم قهوه‌ای عسلی را با شلوار جین آبی و تیشرت ست کنید. برای ایجاد استایل اسمارت کژوال بوت Cap Toe مشکی را با شلوار جین متناسب و پیراهن دکمه‌دار رنگ تیره ترکیب کرده و استایلتان را کمی رسمی‌تر کنید.

بوت‌های Cap Toe بسیار کاربردی هستند بنابراین آن‌های را با شلوار جین‌های مختلف، تیشرت‌ها و کت‌های متفاوت امتحان کنید تا بهترین مدل مناسب خود را تشخیص دهید.

۶.‌ بوت چلسی

بوت چلسی

بوت‌های چلسی با ظاهر بدون بند، براق و باریکی که دارند انتخاب جذابی برای افراد به شمار می‌روند. این مدل بوت ساده و راحت بوده و طراجی جذابی دارد که می‌تواند برای موقعیت‌های غیررسمی تا رسمی استفاده شود برندهایی مانند Grenson بوت‌های چلسی را از چرم فول گرین تهیه می‌کنند و این موضوع برای افراد طرفدار دنیای مد بسیار جذاب است.

استایل‌های شیک را با ترکیب کردن بوت‌های طوسی یا قهوه‌ای روشن چلسی با شلوار جین اسکینی زاپ‌دار، یک تیشرت اسلیم فیت و یک کت بلند تکمیل کنید. بوت‌ها را با پیراهن‌های دکمه‌دار آستین کوتاه در فصل بهار هم می‌توانید استفاده کنید.

در صورتی که بوت کمی پاشنه داشته باشد مدرن‌تر است. به عنوان مثال یک بوت چلسی قهوه‌ای دارای پاشنه با شلوار جین آبی راحت استایل مردانه‌ای را ایجاد می‌کند اما ترکیب بوت چلسی‌ای که کمی پاشنه داشته باشد با شلوار جین اسکینی مشکی شیک‌تر و به روزتر است.

۷. بوت کمبات

بوت کمبات

بوت کمبات احساس قدرت و کاربرد را به شلوار جین اضافه می‌کند. این بوت‌ها برای استفاده در موقعیت‌های کژوال ساخته شده‌اند و همین مساله آن‌ها را یک کفش عالی برای ترکیب شدن با شلوار جین‌ می‌سازد. در صورتی که می‌خواهید به بیرون از منزل بروید می‌توانید این مدل بوت را با شلوار جین راحت و پیراهن دکمه دار یا فلانل ست کنید.

برخی افراد دوست دارند بوت‌های کمبات چرم تیره را با شلوار جین اسلیم فیت ترکیب کنند تا استایل شیک‌تری داشته باشند. تا کردن پایین شلوار جین باعث می‌شود استایل توازن بیشتری داشته و مرتب‌تر به نظر برسد.

با ترکیب کردن بوت کمبات مشکی، شلوار جین و تیشرت سفید ساده یک استایل غیررسمی شیک بسازید. برای شیک به نظر رسیدن بوت‌های کمبات سعی کنید مدل‌هایی رنگ تیره و پارچه‌های سنگین مانند جین یا چرم دارند را انتخاب‌ کنید.

۸. بوت رسمی

بوت رسمی

بوت‌های رسمی از رویه‌های رسمی‌ای تهیه می‌شوند که تا روی مچ پا بالا آمده و این درخشش و رسمیت به زیبایی با شلوار جین ست می‌شود. بوت‌های رسمی به رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و خنثی هستند. همچنین بیشتر آن‌ها از جنس چرم بوده اما از مخمل و جیر هم تهیه می‌شوند.

انواع مختلفی از بوت‌های رسمی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آکسفورد، وینگ تیپ و بروژ اشاره کرد. بوت‌های وینگ تیپ و بروژ شیک و زیبا هستند و باعث بهبود ظاهر استایل می‌شوند.

بیشتر آقایان بوت‌های رسمی را به همراه شلوار جین‌های اسلیم فیت برای موقعیت‌های اسمارت کژوال و نیمه رسمی می‌پوشند. با وجود اینکه گاهی اوقات لباس‌های متضاد در ترکیب با بوت‌های غیر رسمی به نظر می‌رسند اما بوت‌های رسمی را نمی‌توان با شلوار جین‌های گشاد یا آزاد پوشید.

در این حالت باید بوت‌های کلاسیک رسمی را با شلوار جین تیره و پیراهن دکمه‌دار آکسفورد ست کنید. بوت‌های رسمی کتانی را با بافت‌های متناسب یقه گرد و شلوار جین ست کرده و استایل شیکی را ایجاد کنید.

۹. بوت تیمبرلند (Timberland)

بوت تیمبرلند

هنگامی که قصد انتخاب یک مدل ساده و زمخت را دارید که شیک هم باشد بوت‌های تیمبرلند یکی از محبوب‌ترین مدل‌های غیررسمی هستند که با شلوار جین ست می‌شوند. برند تیمبرلند بوت‌های شیک و بادوامی می‌سازد که انتخاب ایدئالی برای آقایان شیک‌پوش به شمار می‌روند. اغلب بوت‌های تیمبرلند به رنگ‌های قهوه‌ای یا قهوه‌ای روشن هستند که با شلوار جین و تیشرت ست می‌شوند.

برای ایجاد استایل ساده، شیک و به روز بوت تیمبرلند خود را با شلوار جین تیره، سویشرت، پیراهن دکمه‌دار و کت ست کنید. همچنین با تا کردن پایین شلوار جین استایل غیررسمی شیکی خواهید داشت. علاوه بر این امکان ست کردن بوت‌های تیمبرلند با شلوار جین‌های راحت، تیشرت‌های یقه پهن و کلاه کپ بیسبال برای ایجاد استایل خیابانی هم وجود دارد. این بوت بسیار پر طرفدار می‌تواند برای هر استایلی استفاده شود.

۱۰. بوت ماک تو (Moc Toe)

بوت ماک تو

بوت‌های ماک تو به بوت‌هایی گفته می‌شود که در قسمت بالایی آن‌ها یک خط دوخت وجود دارد. این بوت‌ها برای ایجاد استایل راحت و  کاربردی برای آقایان طراحی شده‌اند. دوخت هلالی شکل بالای بوت ماک تو از قسمت اطراف انگشت پا محافظت می‌کند.

دوخت و طراحی بوت ماک تو آن را برای استایل‌های کاری و غیررسمی عالی می‌سازد. این مدل بوت به دلیل ظاهر کاربردی‌ای که دارد با هر مدل و رنگ شلوار جینی ست می‌شود و می‌توانید مانند بوت‌های تیمبرلند آن‌ها را با به مدل دلخواه خود در استایلتان استفاده کنید.

به همراه این مدل بوت می‌توان از شلوار جین طوسی، پیراهن زیتونی یا سرمه‌ای و یک کت سبک وزن استفاده کرد.

۱۱. داک بوت (Duck)

داک بوت

داک بوت کمی غیررسمی‌تر اما کاربردی است و به خوبی با انواع مختلف شلوار جین به جز مدل‌های اورسایز و بگ ست می‌شوند. برای بیرون رفتن داک بوت را با شلوار جین، پیراهن‌ آستین بلند متناسب و جلیقه‌ ترکیب کنید. ترکیب شلوار جین‌های اندامی‌تر با این بوت باعث می‌شود استایل غیررسمی‌تر شود.

تا کردن پایین شلوار جین هنگام پوشیدن داک بوت کمی ریسکی است زیرا ممکن است خیلی شیک و مرتب به نظر نرسد. در صورتی که شلوارتان اندامی است می‌توانید این کار را انجام دهید اما برای شلوار اسکینی این کار را انجام ندهید.

بهترین بوت‌ها برای ست کردن با شلوار جین

بسته به استایل و موقعیت، باید مناسب‌ترین مدل بوت را برای ست کردن شلوار جین انتخاب کنید.

  • برای ایجاد استایل‌های شیک و به روز بوت‌های شیک مشکی مانند بوت چلسی را انتخاب کرده و با شلوار جین اسکینی یا اسلیم فیت، پیراهن دکمه‌دار و کت بلیزر ست کنید.
  • برای ایجاد ظاهر زمخت و در عین حال شیک و زیبا به دنبال ترکیب کردن بوت‌های قهوه‌ای مانند چوکای جیر با شلوار جین راحت، سویشرت یا فلانل و کت سبک است.
  • برای داشتن استایل غیررسمی می‌توان شلوار جین و تیشرت را با بوت تیمبرلند چوکا، چلسی و کمبات ست کرد.
  • هنگام ایجاد استایل اسمارت کژوال شلوار جین‌های متناسب رنگ تیره را با بوت‌های چرمی مشکی یا قهوه‌ای تیره ست کنید.
  • بوت‌های خود را با مراقبت منظم تمیز نگه دارید.

منبع: Top Trends Guide

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 13:36