افزایش ۲ برابری در خواست صدور پروانه ساختمانی در اصفهان/ ضوابط شهرسازی در مرحله تصویب است

ساخت وبلاگ

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید مهدویان امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه_ در آئین افتتاح بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، اظهار کرد: در دوره‌ای هستیم که استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌های نوظهور تغییرات عمده‌ای را در صنعت ساختمان ایجاد کرده است و با مقایسه دوره به دوره این نمایشگاه نیز به ارتقای کیفی سطح ارایه خدمات و صنعت ساختمان پی می‌بریم.

وی افزود: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به عنوان یکی از کوچک‌ترین اعضای حوزه صنعت ساخت‌وساز برنامه‌های اجرایی را با چهار سیاست در شهر اصفهان آغاز کرده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: محور اول رفع مشکلات مرتبط با حوزه مدیریت شهری و پهنه‌های ساخت‌وساز است که سال‌های سال در شهر به عنوان یک مشکل مطرح بود و امکان ساخت‌وساز در آنها وجود نداشت، لذا با پیگیری‌هایی که در شورای اسلامی شهر و مدیریت استان انجام شد، شاهد رفع این مسائل هستیم.

وی با بیان اینکه سامانه هوشمند توسعه شهری از تیرماه امسال راه‌اندازی شد و مراجعه افراد برای دریافت پروانه را تسهیل کرد، گفت: رشد دو برابری درخواست صدور پروانه ساختمانی در سال جاری نسبت به سال گذشته بیانگر تاثیرگذار بودن اقدامات انجام شده است.

مهدویان با اشاره به اینکه محور دوم شهرسازی و ساختمان پایدار است که به موضوع پایداری و انرژی در ساختمان‌ها می‌پردازد، افزود: ضوابط شهرسازی تدوین شده و در مرحله تصویب است که به‌زودی شاهد احداث ساختمان‌های پایدار با انرژی صفر در اصفهان خواهیم بود.

وی با اشاره به موضوع الگوی مسکن، گفت: باید در چارچوب نیازهای جامعه، مسکن با کیفیت تولید کنیم که در این راستا تشکیل قرارگاه مسکن در شهرداری اصفهان به ریاست شهردار مورد توجه است، همچنین تولید مسکن در قالب مسکن اجتماعی در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: موضوع چهارم اجرای اصول ایمنی و ساختمان‌های ایمن در شهر است که ارزیابی و ارائه راهکار در این باره مورد توجه است و امیدواریم با حمایت مدیران ارشد شهر و با کمک دست‌اندرکاران، شاهد ارتقای کیفی صنعت ساخت‌وساز در شهر باشیم و رونق این صنعت را در شهر و کشور افزایش دهیم.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 23:01