طرح مسکن بازنشستگان شهرداری برابر شاغلان قرار داده شده است

ساخت وبلاگ

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه _ دریکصدوشصت‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: جمعه هفته گذشته، بیست‌وسوم تیرماه و بیست‌وپنجم ذی‌الحجه روز تکریم بازنشستگان و تکریم خانواده در تقویم ملی کشور ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در شهرداری تهران حدود دو برابر شاغلان بازنشسته وجود دارد، افزود: بازنشستگان تابع صندوق بازنشستگی شهرداری تهران، بازنشستگان تابع صندوق کشوری و بازنشستگان تابع تأمین اجتماعی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: چنانچه این سه گروه با هم جمع شوند، حداقل دو برابر کارکنان شاغل در شهرداری بازنشسته و تنها دسته اول تحت پوشش صندوق بازنشستگی شهرداری تهران هستند، کسانی که بیمه و بازنشستگی‌شان به عهده صندوق بوده است.

امانی اضافه کرد: این مناسبت را به تمام سه گروه بازنشسته شهرداری تبریک و به آن‌ها یادآوری می‌کنم که شورای اسلامی شهر تهران برخلاف تصور آن‌ها، این قشر را به هیچ عنوان فراموش نکرده است.

وی تصریح کرد: در اعتبارات شهرداری با رأی تمام اعضای شورای اسلامی شهر، دو اقدام مطلوب برای بازنشستگان انجام و طرح مسکن‌شان معادل شاغلان قرار داده شد. یک میلیون تومان به بازنشستگان قبل از سال ۱۳۹۰ برای استفاده از صندوق تکمیل بازنشستگی اضافه شد و با توجه به مقدوراتی که شورای اسلامی شهر تهران داشته است، تلاش کرده‌ایم گام مثبتی برداریم و البته شهرداری نیز به این دو مصوبه عمل کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: این قشر مسائلی دارند که رفع آن به منابع مالی بیشتری نیاز دارد و لازم است تصمیم‌گیری در سطوح بالاتری از شهرداری تهران انجام شود، البته زمان نیز اثرگذار است.

امانی ادامه داد: بعضی از این مشکلات مربوط به این دوران نیست و از گذشته همچنان رفع نشده باقی مانده است.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 76 تاريخ : سه شنبه 27 تير 1402 ساعت: 13:43