آموزش کامل کار با برنامه آرایشگری حرفه ای YouCam Makeup

ساخت وبلاگ

برنامه YouCam Makeup بهترین برنامه تغییر چهره مجازی و ویرایش و روتوش عکس و سلفی است. با این برنامه می توانید بهترین فیلترهای آرایش دوربین مجازی را امتحان کنید. ابزارهای روتوش برای آرایش کامل صورت مانند چشم ها، بینی، حجیم کردن لب ها، سفید کردن دندان ها، صاف کردن پوست، تنظیم فرم صورت و … تنها در چند ثانیه. علاوه بر این ها، شما می توانید با این برنامه اندام خود را زیباتر کنید و اکسسوری های زیبایی را به استایل خود اضافه کنید.

اگر عاشق عکاسی هستید و دوست دارید عکس های خود را به بهترین شکل ویرایش کنید، حتما این برنامه را امتحان کنید. امکانات آن بسیار زیاد و کار کردن با آن فوق العاده ساده است. برای اینکه به تمام جزئیات برنامه مسلط شوید و بتوانید از همه امکانات و ابزار آن به خوبی استفاده کنید، این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله نحوه کار با برنامه آرایشگر حرفه ای Youcam makeup را آموزش می دهیم. همچنین اگر به آموزش خودآرایی، آموش گریم و میکاپ و آموزش آرایش عروس علاقه مندید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری دوره ها می توانید با کارشناسان ما در دترلند تماس بگیرید.

آموزش کار با برنامه YouCam Makeup

برای شروع کار با YouCam Makeup می توانید گزینه دوربین سلفی را انتخاب کنید و روتوش های موردنظر خود را در این قسمت فعال کنید. یا اینکه می توانید عکسی را که از قبل گرفته و در گالری ذخیره کرده اید را انتخاب کنید و آن را با سلیقه خودتان تغییر دهید. ما در این بخش نحوه ویرایش یک عکس ذخیره شده را به شما آموزش می دهیم.

۱. فیلترهای آماده

آموزش کار با برنامه آرایشگر مجازی

برای اجرای یک سری فیلتر آماده می توانید گزینه Looks را انتخاب کنید. در این بخش گزینه هایی وجود دارد که تصویر پس زمینه، آرایش، اکسسوری هایی مانند کلاه، عینک و … به عکس شما اضافه می کند. این گزینه برای یک تغییر سریع و بدون زحمت ایده آل است.

۲. آرایش لب

بهترین برنامه میکاپ
با انتخاب گزینه Mouth تمام کلیدهای مربوط به آرایش و تغییر فرم لب برایتان نمایش داده می شود. در این بخش می توانید رنگ و حجم لبتان را تغییر دهید و حالت خنده را کم یا زیاد کنید.
بهترین برنامه <a href='/last-search/?q=آرایشگری'>آرایشگری</a>

گزینه Liip Color به شما این امکان را می دهد که رنگ لب هایتان را به زیباترین حالت ممکن تغییر دهید. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، در قسمت بالا گزینه هایی وجود دارد که شما می توانید طبق آن ها یک رنگ رژلب، دو رنگ، یا حالت آمبره را انتخاب کنید. علاوه بر این، در بخش بالاتر، حالت های مختلف رژ لب مانند مات، براق، شاین و … وجود دارد. این بخش بسیار کامل است و هرآنچه که شما برای آرایش لب نیاز دارید به شما می دهد.

  • بخش های بعدی Lip Reshape است که حالت لب شما را تغییر می دهد. شما با این ابزار می توانید فرم لب های خود را به صورت عمودی یا افقی تغییر دهید. به عبارت دیگر می توانید لب هایتان را کشیده تر یا غنچه کنید یا ارتفاع لب هایتان را با هم یا به صورت مجزا افزایش یا کاهش دهید.
  • ابزار Smile نیز مربوط به خنده شماست. اگر دوست دارید چهره شما لبخند بیشتری داشته باشد می توانید درجه آن را افزایش دهید.
  • ابزار Lip Plumper می تواند به لب های شما حجم بدهد. اگر لب های باریکی دارید و می خواهید کمی لب های حجیم تر و گوشتی تری داشته باشید، این ابزار مناسب شماست.
  • بخش Teeth Whitener نیز دندان های شما را سفید تر می کند.
  • در نهایت نیز ابزار Lip Art را داریم که جلوه های خاص و گرافیکی به لب های شما می بخشد.

۳. تغییر فرم صورت

برنامه یوکم میکاپ

ابزار Smoother صورت شما را کاملا صاف می کند. اگر پوست صاف و شفافی داشته باشید، با این ابزار تغییر خاصی در چهره شما حاصل نمی شود. اما اگر پوست شما برای صاف شدن نیاز به روتوش دارد، می توانید از این گزینه استفاده کنید.

کار با برنامه youcam makeup
بسیاری از افراد از فرم صورت خود راضی نیستند و فکر می کنند اندکی تغییر در زاویه فک یا گونه آن ها می تواند چهره آن ها را به کلی تغییر دهد. ابزار Face Shape برای این دسته از افراد بسیار مناسب است و به آن ها این امکان را می دهد تا زاویه فک، لپ، گونه ها و پیشانی خود را تغییر دهید.
آرایش با برنامه یوکم میکاپ

برای تغییر فرم بینی نیز امکانات برنامه YouCam Makeup بی نظیر است. همانطور که در این عکس مشاهده می کنید، با یک تغییر ساده در بخش Nose Enhance تنها در چند ثانیه تغییر فوق العاده طبیعی و زیبایی در بینی ایجاد شد. سایر گزینه ها نیز می توانند تغییرات مختلفی در بینی شما ایجاد کنند، به عنوان مثال با استفاده از گزینه Size می توانید اندازه بینی خود را کوچک یا بزرگ کنید. بخش Lift برای بالا یا پایین آوردن بینی مناسب است. همچنین بخش های دیگر به ترتیب برای تغییر فرم پل بینی، نوک، پره ها و عزض بینی مناسب هستند.

پس از بخش Nose Enhance شاهد ابزارهایی هستیم که کاربرد آن ها را به ترتیب شرح می دهیم:

۱. گزینه Wrinkle برای از بین بردن چین و چروک های صورت.

۲. بخش Rednes برای از بین بردن قرمزی صورت.

۳. ابزار Uneven Skintone تن صورت را یکدست می کند.

۴. گزینه بعدی، Pores منافذ باز صورت شما را محو می کند.

۵. برای آرایش پوست نیز ابزارهای مختلفی وجود دارد مانند Foundation برای کرم پودر، Concealer به عنوان کانسیلر صورت و یکدست کردن رنگ پوست، Blush که رژ گونه است و می توانید رنگ و الگوهای مختلفی را برای آن انتخاب کنید، و بخش Contour و Highlight نیز برای کانتورینگ و هایلایت صورت به کار می روند. برای این دو بخش نیز شما می توانید رنگ ها و الگوهای متناسب با صورتتان را انتخاب کنید.

۶. سه بخش انتهایی نیز مربوط می شود به نقاشی روی صورت (Face Paint)، ربع عیوب و لکه های صورت (Blemish)، و از بین بردن برق اضافی در تی زون صورت (Shine Removal).

۴. آرایش چشم و ابرو

آرایش چشم و ابرو با یوکم میکاپ

اولین ابزار این بخش شامل خط چشم (Eyeliner) است که رنگ ها و مدل های مختلف خط چشم را برای شما آماده کرده است.

برنامه youcam makeup

بخش Eyelashes نیز مربوط به آرایش مژه های شماست که شامل انواع مدل مژه و رنگ های مختلف ریمل مژه است. در بخش Eyelaches می توانید مدل های مختلف مژه و در بخش Mascara می توانید رنگ ریمل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سایه چشم با برنامه یوکم میکاپ

برای تغییر رنگ سایه چشم (Eye Shadow) گزینه های مختلفی در اختیار دارید. می توانید انواع سایه تک رنگ یا ترکیب ۲، ۳، ۴ سایه یا بیشتر را با گزینه Color انتخاب کنید و مدل اجرای آن ها روی چشم را نیز با گزینه Pattern تعیین کنید.

ابزار بعدی با نام Dark Circle می تواند حلقه های تیره زیر چشم شما را محو کند.

تغییر حالت چشم با یوکم میکاپ

گزینه Eye Tuner نیز برای تغییر فرم چشم ها بسیار مناسب است. شما با این ابزار می توانید چشم های خود را گردتر یا کشیده تر، بزرگ تر یا کوچک تر کنید، زاویه چشم هایتان را تغییر دهید و فاصله بین دو چشمتان را تغییر دهید.

نحوه کار با برنامه youcam makeup

اگر دوست دارید مدل و رنگ ابروهایتان را تغییر بدهید، YouCam Makeup انتخاب بسیار مناسبی است. این برنامه ابزارهایی دارد که به شما اجازه می دهد فرم و رنگ دلخواه ابروهایتان را به شکلی بسیار طبیعی و زیبا تغییر دهید.

برای تغییر رنگ ابرو بخش Eyebrows و تغییر مدل ابرو بخش Brow Reshape را انتخاب کنید.

ابزار بعدی مربوط به رنگ چشم است که با گزینه Eye Color انجام می شود. همچنین برای محو کردن پف زیر چشم گزینه Eye Bag، روشنایی و درخشش چشم گزینه Brighten، تغییر حالت خط پلک گزینه Double Eyelid و برای از بین بردن قرمزی داخل مردمک چشم از گزینه Red-Eye استفاده کنید.

۵. رنگ و مدل مو

تغییر رنگ مو با یوکم میکاپ

ابزار Hair تغییرات مربوط به مو را انجام می دهد. به عنوان مثال، بخش Hair Color شامل چند گزینه برای تغییر رنگ مو است که شامل چند رنگ، ۲ رنگ، آمبره و تک رنگ است.

تغییر مدل مو با یوکم میکاپ

در بخش بعدی می توانید حالت و مدل مو را با گزینه Hair Style تغییر دهید. در این بخش چندین مدل موی کوتاه، بلند، مردانه و زنانه با رنگ های مختلف وجود دارد.

۶. فرم بدن

تغییر فرم بدن با یوکم میکاپ

ویرایش و ادیت عکس در این نرم افزار تنها به چهره محدود نمی شود. بلکه ابزار Body Tuner این امکان را به شما می دهد که فرم بدن خود را نیز تغییر دهید.

ویرایش عکس با youcam makeup

به عنوان مثال، گزینه Slim بالاتنه بدن شما را چاق تر یا لاغر تر می کند. گزینه Waist برای تغییر سایر کمر شما در نظر گرفته شده است. همچنین برای تغییر سایز دست ها و پاهایتان نیز می توانید به ترتیب از گزینه های Arms و Legs استفاده کنید.

۷. سایر افکت ها

یوکم میکاپ برای ادیت عکس

اگر می خواهید تغییرات جذاب تری در عکس های خود ایجاد کنید، می توانید از سایر امکانات برنامه نیز استفاده کنید. برای مثال در بخش Animation شما می توانید استیکرها و تصاویر متحرک یا ثابت بسیار زیبایی را به عکس خود اضافه کنید. مانند تصویر زیر:

بهترین برنامه ادیت عکس

همچنین در بخش Effects نیز افکت های بسیار زیبا و جذابی وجود دارد که می توانید به عکس خود اضافه کنید. ابزار Background نیز با چند عکس به صورت پیشفرض می تواند تصویر زمینه عکس شما را تغییر دهد.

بهترین برنامه ویرایش عکس

برای اضافه کردن اکسسوری های مختلف نیز باید روی گزینه Accessories کلیک کنید. در این بخش می توانید انواع عینک، گوشواره، گردن بند، تل و … را به عکس خود اضافه کنید.

نوشته آموزش کامل کار با برنامه آرایشگری حرفه ای YouCam Makeup اولین بار در دترلند. پدیدار شد.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 269 تاريخ : جمعه 20 خرداد 1401 ساعت: 23:25