کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان – 2022

ساخت وبلاگ

کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان در سال 2022 را در این مطلب می‌توانید مشاهده کرده و از آن استفاده کنید.

به گزارش خوبو، کد بیس یا Biss Key، یک سیستم استفاده شده در فیدهای ویدئویی خصوصی است که از طریق ماهواره بین سازمان‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. کلمات کنترل Biss استاتیک هستند و تنها زمانی که آن‌ها نیاز به پخش دارند، تغییر داده می‌شوند.

شما ممکن است در سایت های پخش زنده مسابقات فوتبال، مسابقات فوتبال‌ خود را پیگیری و دنبال کنید. بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال نیز بر اساس عادت همیشگی از شبکه سه و شبکه ورزش این مسابقات را مشاهده می‌کنند. اما شبکه ورزش تاجیکستان چندین سال است جای خود را در خانه علاقه‌مندان به فوتبال باز کرده است و بسیاری از فوتبال‌دوستان مسابقات زنده فوتبال را از این شبکه تماشا می‌کنند. به دلیل قفل بودن شبکه، بسیاری قادر به تماشای فوتبال از این شبکه ماهواره‌ای نمی‌شوند. ما در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم که این معضل را رفع کنید و به راحتی مسابقات فوتبال را به صورت زنده مشاهده کنید.

نحوه استفاده از کد بیس

با توجه به نوع رسیور ماهواره‌ای خود ابتدا به کانال مذکور بروید و کد مخفی برای ورود به صفحه وارد کردن کد بیس را بزنید. در بسیاری از رسیورها ابتدا دکمه F1 و سپس سه بار عدد ۳ این صفحه را ظاهر می‌کند.

پس از ظاهر شدن این صفحه می‌بایست کد بیس را در قسمت مربوطه وارد کنید و در نهایت دکمه OK را بزنید.

کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان

ابتدا باید خدمتتان بگوییم که برای مشاهده شبکه ورزش تاجیکستان باید به ماهواره یاهست (Yahsat) بروید و شبکه ورزش (Varzish HD) را جست‌وجو کنید. فرکانس شبکه مذکور 11785، H (افقی)، 27500 است.

پس از وارد کردن کد جدید شبکه ورزش تاجیکستان، تصاویر این کانال برای شما به نمایش در‌می‌آیند. فقط کافیست که کد زیر را مطابق روشی که در بالا اشاره شد، در قسمت مربوطه وارد کنید.

کد بیس شبکه ورزش تاجیکستانCW: 03 A0 1B BE 20 C1 6D 4E

بیشتر بخوانید

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:53