طلسم دندان گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ

ساخت وبلاگ

طلسم'>طلسم دندان'>دندان گرگ'>گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ

طلسم دندان گرگ - خواص و آثار طلسم دندان گرگ
طلسم دندان گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ

در این پست از سایت ملکوتیها طلسم دندان گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ را قرار داده ایم.در گذشته و متون قدیمی ما اینطور ذکر شده است که به همراه داشتن دندان نیش حیوان وحشی و یا همان گرگ سبب قدرت و شجاعت در فرد می شود .

طلسم دندان گرگ - خواص و آثار طلسم دندان گرگ
طلسم دندان گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ

طلسم دندان گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ,طلسم دندان ببر,متن طلسم دندان گرگ,دعای طلسم دندان گرگ,خواندن طلسم دندان گرگ,خواص طلسم پیشانی گرگ,خواص طلسم دندان گرگ

 

طلسم دندان گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ

در زمان گذشته باستان بر اين اعتقاد بوده اند كه آويختن دندان حيوانات وحشي بر گردن موجب افزايش قدرت، شهامت و اعتماد به نفس می گردد.

داشتن طلسم دندان گرگ به طرز معجزه آسايی به صاحبش قدرت می بخشد .

رئيس قبيله هميشه دندان گرگ به همراه داشتند اين موضوع به آنها جذابيت و قدرتی می بخشيد كه توان نه گفتن و مقابله را از هر كسی می گرفت .

با علم روز به اين نتيجه رسيده اند كه انرژی فراوان قدرت طلبی و سلطه و افزونه خواهی گرگ در تمام قسمتهاي بدن اين حيوان وجود دارد كه چون دندان و استخوان گرگ از اجناس فاسد نشدنی و پايدار ابدی است اين انرژی را هميشه درون خود نگه می دارد.

بستن طلسم دندان گرگ بر گردن اسب او را دونده تر از اسبان دیگر می کند و بستن دندان گرگ به بازو سبب دور شدن دشمنان می گردد و با نهادن دندان گرگ بر بالین کودک، مانع ترس او خواهد شد و به همراه داشتن آن از گزند چشم بد جلوگیری می کند.

 

طلسم دندان گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ,طلسم دندان ببر,متن طلسم دندان گرگ,دعای طلسم دندان گرگ,خواندن طلسم دندان گرگ,خواص طلسم پیشانی گرگ,خواص طلسم دندان گرگ,

برگرفته از سایت دعاسایت مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

نوشته طلسم دندان گرگ – خواص و آثار طلسم دندان گرگ اولین بار در ملكوتی ها پدیدار شد.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:53