معرفی پلتفرم سوورین Sovryn و توکن SOV

ساخت وبلاگ

سوورین Sovryn یک سیستم مبتنی‌بر قرارداد هوشمند غیرقانونی و بدون مجوز برای وام‌دهی، استقراض و معاملات حاشیه بیت کوین است. Sovryn که یک پلتفرم DeFi برای بیت کوین‌هاست، تقریباً شش ماه است که در شبکه اصلی RSK فعال است و به کاربران اجازه می‌دهد بیت کوین را به صورت بومی و بدون مجوز در یک برنامه غیرمتمرکز معامله کنند. بدون اعتماد به یک نهاد متمرکز یا خرید یک آلت‌کوین، در نهایت می‌توانید بیت کوین را معامله کنید و سیستم را با بیت کوین تقویت کنید.

همچنین این پروژه قابلیت سازگاری با WEB3 را دارد و می‌تواند به عنوان صرافی غیرمتمرکز هم عمل کند به صورت AMM با هزینه تراکنش بسیار کم, اما برخلاف پروژه‌ قبلی نمی‌توان فی و کارمزد تراکنش را با هر توکنی پرداخت کرد. حداکثر میزان اهرم در این پروژه 5X می‌باشد.

پروژه سوورین اجازه می‌دهد که افراد از وامی که دریافت کردند برای انجام معاملات مارجین استفاده کنند. این پروژه همچون پروژه قبلی به افراد اجازه می‌دهد با تامین کردن نقدینگی و قرار دادن و هولد کردن توکن‌هایشان در استخر نقدینگی سود کسب نمایند.

در وایت پیپر این پروژه بیان شده که چندین ماه بعد از راه اندازی پروژه بخش قرض گرفتن به آن اضافه می‌شود. همچنین آمده است که افراد می‌توانند از ان اف تی برای استیک کردن استفاده نمایند نکته‌ای که دارد این است که تمامی هزینه تراکنش‌ها با بیت کوین و توکن بومی پروژه قابل پرداخت است. توکن این پروژه هم برای استیک کردن و هم برای حاکمیت استفاده می‌شود.

توکنومیک SOV

Sovryn پروتکلی است که برای رشد، گسترش و سازگاری طراحی شده است. این تکامل توسط فرآیند Bitocracy هدایت خواهد شد – در حاکمیت زنجیره ای توسط دارندگان توکن. Sovryn Bitocracy مشوق هایی را برای هماهنگ کردن مجموعه متنوعی از ذینفعان فراهم می کند. این برنامه برای تقویت همکاری با تمرکز طولانی مدت بر آینده و ماموریت پلتفرم طراحی شده است. این ذینفعان به شکل مجموعه گسترده ای از مشارکت کنندگان هستند که می توانند بدون مجوز فعالیت کنند. این شامل کاربران اولیه، کاربران جدید، سرمایه‌گذاران، سازندگان، سازندگان محتوا و بسیاری دیگر است که به پلتفرم Sovryn DeFi کمک کرده‌اند.

عرضه توکن SOV طی 7 سال آینده به طور کامل رقیق خواهد شد و تخصیص‌هایی برای همه این گروه‌ها در نرخ انتشار مربوطه تعیین می‌شود.

  • کل عرضه: 100,000,000 SOV
  • دوره انتشار: 7 سال

با این حال، پیش بینی می‌شود که بیشتر این عرضه متعاقباً در سیستم سهامداری Bitcocracy قفل شود. تا زمان رویداد تولید توکن (پیش بینی شده تا فوریه 2021)، باید 5,600,000 SOV آنلاک شده باشد. سپس، به‌طور مستمر، توکن‌ها با نرخی بین 5/0 تا 5/1 درصد عرضه در ماه منتشر می‌شوند تا ماه 6، زمانی که توکن‌های تیم پس از صخره‌های اختصاصی خود باز می‌شوند. از اینجا به بعد، قفل SOV (با اکثریت قفل مجدد به شرط بندی) با نرخ حدود 3٪ ماهانه برای 18 ماه آینده باز می‌شود.

شناسنامه توکن SOV

کیف پول‌های SOV

ارز دیجیتال SOV را می‌توانید در کیف پول های مطرح ارزهای دیجیتال به شرح زیر نگهداری کنید:

نحوه خرید SOV

توکن SOV را می‌توانید از بهترین صرافی ارزهای دیجیتال به شرح زیر خریداری کنید:

  • صرافی Gate.io
  • صرافی کوکوین
  • و …

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 294 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 20:30