معرفی کریپتِکس فایننس Cryptex Finance و توکن CTX

ساخت وبلاگ

کریپتِکس Cryptex بر ایجاد راه حل‌های مالی مبتکرانه و منبع باز برای جامعه جهانی Crypto متمرکز است. با استفاده از سیستم قرارداد هوشمند اتریوم، Cryptex قادر به ساخت راه‌حل‌های مالی غیرمتمرکز مانند Total Market Cap Toke ،TCAP و بسیاری دیگر است. با داده‌های دنیای واقعی در بلاکچین اتریوم همراه با پشتوانه‌های وثیقه‌ای برای تولید توکن‌ها، این راه حل‌ها قبلاً بدون یک متولی یا مدیر متمرکز امکان پذیر نبودند. اکنون، کریپتکس چارچوبی را برای راه‌حل‌های مالی غیرمتمرکز ارائه می‌کند که بیش از BTC ،ETH و سایر توکن‌های DeFi را در معرض دید قرار می‌دهد.

از طریق پیاده‌سازی قراردادهای هوشمند، این پروتکل از طرح‌های وثیقه‌سازی بیش از حد و اوراکل‌های بلاکچین برای ایجاد دارایی مصنوعی به نام TCAP استفاده می‌کند که ارزش بازار ارزهای دیجیتال و توکن‌های فهرست‌شده در بزرگترین ارائه‌دهندگان داده‌های رمزنگاری را در جهان ردیابی می‌کند. برخی از این ارائه دهندگان داده عبارتند از Chainlink ،Coinmarketcap Nomics ،Coin Paprika و Coin Lore. توکن‌های CTX همچنین می‌توانند برای جبران رویدادهای black swan استفاده شوند که ممکن است خزانه‌های TCAP را تحت وثیقه قرار دهند.

رمز CTX یک ابزار کاربردی و توکن حکومتی با استاندارد ERC-20 با موارد استفاده مختلف در اکوسیستم Cryptex Finance است. دارندگان توکن CTX می‌توانند در مورد ارتقاء و مدیریت خزانه Cryptex رای دهند، پیشنهادهایی ایجاد کنند و به پیشنهادات گفته شده رای دهند، مانند مشوق‌های مستمر برای توسعه محصول و راه حل‌های دیگر برای پیشبرد سازمان مستقل غیرمتمرکز Cryptex (DAO).

شناسنامه توکن CTX

کیف پول‌های CTX

ارز دیجیتال CTX را می‌توانید در کیف پول های مطرح ارزهای دیجیتال به شرح زیر نگهداری کنید:

نحوه خرید CTX

توکن CTX را می‌توانید از بهترین صرافی ارزهای دیجیتال به شرح زیر خریداری کنید:

  • صرافی کوین‌بیس
  • صراف هوبی گلوبال
  • و …

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 287 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 20:30