عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

ساخت وبلاگ

دراین پست از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز عکس'>عکسهایی از شرکت کنندگان فصل 7 و یا فینال مسابقه جوکر بـه همراه همسرشاان انتشار کرده ایم.

سریال جوکر یا رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی می باشد دراین رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره هاي‌ معروف هنری، ورزشی ؛ اجتماعی و… دریک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این جاست کـه خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه هاي‌ موفق خارجی ساخته شده اسـت.

 

8 شرکت کننده اي کـه در مسابقه حضور دارند با هر بار خندیدن یک کارت زرد و پس از نخستین بار کارت قرمز گرفته و از بازی حذف می‌شوند. دراین میان، فردی کـه تا پایان بازی حذف نشود برنده 8 چمدان پر از اسکناس بـه ارزش 100 میلیون تومان خواهد شد.

 

دراین فصل هفتم یا فینال بـه جای 8 شرکت کننده 9 شرکت کننده اسـت کـه یک نفر از آن ها بـه قید قرعه جوکر میشود. جوکر بازی هم می‌تواند بخندد و تلاش کند کـه بقیه را بخنداند. مجری این برنامه تماشایی و طنز آقای سیامک انصاری اسـت.

 

شرکت کنندگان فصل 7 سریال جوکر 

امین حیایی

غلامرضا نیکخواه

هومن برق نورد

سام درخشانی

علی استادی

یوسف صیادی

حامد آهنگی

امیرمهدی ژوله 

سیروس میمنت

 

 

عکس حامد آهنگی به همراه همسرش

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

حامد آهنگی بازیگر و کمدین ایرانی، متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی اسـت. تحصیل کرده مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد کـه از بازیگری شروع کرد حالا می‌نویسند و اجرا هم میکند. حامد آهنگی در 28 سالگی با خانم صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده اسـت.

 

این دو دریک کار مشترک با هم آشنا شدند ودر نهایت ازدواج کردند کـه ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام آراد متولد سال 1392 می باشد. او درخرداد سال 1389 در 31 سالگی برای اجرا در برنامه «شب هاي‌ کیش» بـه کیش مهاجرت کرد و برای مدتی در آنجا زندگی میکرد.

 


 بیشتر بخوانید:  موضوع سریال جوکر چیست؟ «مسابقه جوکر»


 

عکس غلامرضا نیکخواه به همراه همسرش

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

غلامرضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1 فروردین 1340 در بوشهر اسـت.او فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی از تهران اسـت. شغل اول غلامرضا نیکخواه کارشناس اتومبیل در گمرک اسـت و شغل دومش بازیگری. بـه گفته ي او درآمد بازیکری کفاف نبود برای زندگی. غلامرضا نیکخواه متاهل میباشد و حاصل این ازدواج یک دختر بـه اسم نیلوفر و یک پسر بـه نام علیرضا می باشد.دخترش راه پدر را پیش گرفته و نقش هاي‌ گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده اسـت البته او ورزش والیبال رو نیز به‌صورت حرفه اي دنبال میکند.

 

 

عکس امیر مهدی ژوله به همراه همسرش

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

امیرمهدی ژوله روزنامه نگار،نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 27 مرداد 1358 در تهران اسـت. او فارغ التحصیل فوق دیپلم کاردانی رشته عمران از دانشگاه آزاد می باشد کـه از بلور فروشی اتفاقی وارد روزنامه نگاری شد و حالا بازیگر و فیلمنامه نویس اسـت.

 

او روزنامه نگاری رابا طنز ورزشی شروع كرد.امیرمهدی ژوله درسال 1387 وقتی 29 ساله بود با دوست دختر خاله اش ازدواج کرد این دو در یکی از مراسم هاي‌ خانوادگی آشنا و پس از دوستی با هم ازدواج کردند. در نهایت این زندگی تولد فرزند دختری بنام گندم می باشد کـه اسمش را مهران مدیری انتخاب کرده اسـت. امیر مهدی ژوله در 22 سالگی از ابتلایش بـه بیماری ام اس «MS» آگاه شد و تا امروز وی را نظارت می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: گفتگوی خواندنی با امیرمهدی ژوله + عکس

 

عکس هومن برق نورد به همراه همسرش

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

هومن برق نورد متولد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 5 دی 1348 در تهران اسـت. او تا مقطع دیپلم رشته برق درس خوانده اسـت، فعالیت خودرا با تئاتر شروع کرد سپس وارد ساخت ساز موسیقی شد حالا از معروفترین بازیگران طنز تلویزیون اسـت.

 

پدر بزرگ اش از مهاجران کشور باکو می باشد کـه نام فامیلی اشان را بخاطر علاقه بـه برق از ایازی بـه برق نورد تغییر داد. وی ازدواج کرده و متاهل می باشد. چون هومن برق نورد دوست ندارد حریم شخصیش رسانه اي شود اطلاعات زیادی در مورد زندگیش در معرض نیست.

 

بیشتر بخونید: عشق زیبای هومن برق نورد

 

عکس یوسف صیادی به همراه همسرش

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

یوسف صیادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 5 اسفند 1348 در تهران اسـت. یوسف صیادی در شهر تهران ودر محله نازی آباد از پدری بنام «محمد حسین» اهل روستای امیرنان طالقان و مادری گیلانی بـه دنیا آمده اسـت.

 

او دیپلمه گرافیک ؛ فوق دیپلم کارگردانی و لیسانس بازیگری دارد کـه به‌ صورت حرفه اي در 32 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا گیتار می‌زند و دو فرزند هم دارد. نخستین تجربه بازیگری او در 23 سالگی بود.یوسف صیادی سال ها پیش با خانم مریم فلاح «فارغ التحصیل فوق لیسانس روانشناسی» ازدواج کرده اسـت و صاحب یک دختر بنام «رها» و یک پسر بنام «پندار» اسـت.

 

عکس سام درخشانی به همراه همسرش

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

 

سام درخشانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد 31 تیر 1354 در تهران اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس علوم تجری و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر می باشد از کلاس بازیگری شروع کرد . او زمانی کـه تصمیم داشت برای مدلینگ راهی ترکیه شود بـه سریال «شب زدگان» درسال 78 دعوت شد کـه همین مجموعه مسیر هنری اش را تغییر داد.

 

سام درخشانی در 26 خرداد 1394 وقتی 40 ساله بود با عسل امیرپور 32 ساله ازدواج کرد. سام و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتند كه آن ها را برای یک ‌مهمانی خانوادگی دعوت كرد، در ان ‌مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه پیدا كرد.

 

ثمره این زندگی یک دختر بنام «برکه» متولد آذر 96 در کشور کانادا و پسرش «برسام» متولد 1 مهر 1399 در بیمارستان عرفان تهران می باشد. سام درخشانی چند سال پیش یک عطر فروشی راه انداخت اما با بالا رفتن دلار و گران شدن اجناس نتوانست ادامه دهد و بـه نوعی شكست خورد اما بعد از مدتی تصمیم گرفت رستوران داری کند و هم اکنون رستوارن دارد

 

بیشتر بخوانید: عکس های خانوادگی سام درخشانی با همسر و دخترش

 

عکس سیروس میمنت به همراه همسرش

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

سیروس میمنت رنجبر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد 4 خرداد 1338 در کرمانشاه می باشد. پدرش معلم مکتب خانه و مادرش خانه دار بود، 8 فرزند و دو پدر و مادر دریک اتاق 12 متری زندگی می‌کردند کـه به علت ناتوانی پدر، سیروس و برادر بزرگش کارگری می‌کردند. وی در سن 19 سالگی ازدواج کرد و دارای 4 فرزند پسر اسـت. نخستین تجربه سیروس میمنت بـه عنوان بازیگر درسال 1376 با نقش آفرینی در مجموعه همه ی فرزندان من بود.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال نون خ فصل 2 + داستان سریال نون خ 2

 

عکس امین حیایی شرکت کننده فینال جوکر به همراه همسرش

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

امین حیایی بازیگر سینما ؛ تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران ودر یک خانواده 5 نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم اسـت. او در زندگی اس دوبار ازدواج کرد. ازدواج اول او در سن 22 سالگی با خانم مونا بانکی بود کـه حاصل ان پسری بـه نام دارا بود. این ازدواج دوام چندانی نداشت.امین حیایی در 30 سالگی برای دومین بار ازدواج کرد و او و همسرش نیلوفر خوش خلق درسال 1379 با یکدیگر آشنا و این آشنایی منجر بـه ازدواج شد. نیلوفر خوش خلق متول 1351 و بازیگر سینما و تئاتر ایران اسـت. امین حیایی و نیلوفر خوش خلق تا بـه امروز هیچ بچه اي ندارند. این زوج در فیلمهایی هم چون قلاده طلا ؛ دایره زنگی ؛ مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با یکدیگر همبازی بودند.

 

بیشتر بخوانید: هم بازی شدن امین حیایی با پسرش «+عکس»

 

عکس علیرضا استادی شرکت کننده فصل7 جوکر

عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 16 تیر 1352 در شهر ری اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری می باشد کـه از 25 سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال «چک برگشتی» وارد قاب تلویزیون شددر سال 1377 وقتی 25 ساله بود با فیلم سینمایی «هیوا» بـه کارگردانی رسول ملاقلی پور نخستین تجربه جلوی دوربین و سینمایی اش را بدست آورد.

 

علیرضا استادی سال هاست ازدواج کرده و ثمره اش دو فرزند پسر می باشد کـه می‌گوید شیطنت کودکی اش ارثی بـه بچه هایش هم منتقل شده اسـت اما هیچ عکس و اطلاعاتی از همسر و فرزندانش بـه اشتراک نگذاشته اسـت.

نوشته عکس شرکت کنندگان فصل 7 جوکر + عکس همسرشان اولین بار در تالاب. پدیدار شد.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 319 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 20:30