کدام سلبریتی ها از NFT حمایت می‌کنند؟

ساخت وبلاگ

از رپرهای معروف گرفته تا بازیگران، سلبریتی‌ها و دیگر افراد ثروتمند، همه در حال پامپ و حمایت از ان اف تی ها هستند. ان اف تی‌ در سال 2021 به یکباره محبوب شدند و سراسر دنیا مرسوم گردیدند. ان اف تی یا NFT، توکن‌های دیجیتالی غیرقابل معاوضه‌ای هستند که از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کنند. هرکدام از این NFT ها متعلق به یک محتوای دیجیتالی بوده و خاص و منحصر به فرد می‌باشند. توکن‌های NFT می‌توانند به هرگونه محتوای دیجیتالی، ویدئو، نقاشی و… باشند. البته خود محتوا چندان خاص نیست و به راحتی قابل کپی است؛ و توکن NFT فقط یک رسید مربوط به همان محتوا می‌باشد. با اون یا این همراه باشید.

در نظر داشته باشید که این لیست، پیشنهاد سرمایه گذاری رمزارز و NFT نیست و خودتان باید در این‌باره تحقیق کنید.

رپر اسنوپ داگ

اسنوپ داگ معروف‌ترین رپر دنیای موسیقی و خوانندگی‌ست که شخصیت او در بیرون از دنیای موسیقی نیز بسیار محبوب است. اسنوپ  داگ کارهای زیادی می‌کند و حتی در دنیای تجارت نیز فعالیت دارد. اسنوپ داگ حتی استریمر نیز می‌باشد و در توییچ نیز محتواهای متنوعی را استریم می‌کند.

توکن غیر قابل تعویض
اسنوپ داگ پیشرو است

او به دنیای کریپتو و توکن‌های NFT بسیار علاقه‌مند است و اخیرا نیز هزار بلیت NFT برای مراسم متاورس اتریوم فروخت. او بخش زیادی از ثروت خود را در دنیای کریپتو و توکن‌های NFT سرمایه گذاری و خرید و فروش می‌کند.

بازیگر لینزی لوهان

سلبریتی‌های زیادی در بازار رمزارزها فعالند. یکی از این سلبریتی‌ها و حامی توکن‌های NFT لینزی لوهان است که کنار بازیگری، خوانندگی و مجری‌گری نیز انجام می‌دهد. لینزی لوهان در نیویورک بزرگ شده است و در صنعت مدلینگ نیز فعالیت داشته است.

از فیلم‌های محبوب او می‌توان Mean Girls را نام برد. لینزی لوهان در 29 سپتامبر شروع به فروش توکن‌های NFT کرد که توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او از NFT ها حمایت می‌کند و در خرید و فروش آن‌ها نیز فعال است.

خواننده گرایمز

یکی دیگر از فعالان و حامیان توکن های NFT، خوانند‌ه‌ی کانادایی، گرایمز است که همسر یکی از ثروتمندترین و باهوش‌ترین افراد دنیا، یعنی ایلان ماسک است. گرایمز در ماه مارس تنها 6 میلیون دلار از مجموعه توکن‌های NFT را با مضمون محتوای الکترونیکی و هنر فروخته است. حتی یکی از ویدیوهای که او می‌فروخت با قیمت 389 هزار دلار معامله شد.

سلبریتی nft
گرایمز از کالکشن خود میلیون‌ها دلار پول درآورد

البته این جای تعجب نیست که همسر ایلان ماسک، پرحاشیه‌ترین آدم دنیا، در چنین سرمایه‌گذاری‌هایی شرکت نکند. این خواننده و بازیگر آمریکایی، و همسر آقای محبوب، ایلان ماسک، از بزرگترین حمایت‌کنندگان توکن‌های NFT می‌باشد.

جاستین رولند

سازنده‌ی اصلی ریک و مورتی، انیمیشن سریالی پرطرفدار نیز تصمیم گرفته است تا از توکن‌های NFT حمایت کند.  او محصولات دیجیتالی مرتبط با ریک و مورتی، نقاشی‌های هنری و شخصی خودش را به صورت توکن‌های NFT به فروش می‌گذارد.

جاستین رولند تا کنون توانسته توکن‌های NFT با ارزشی بیشتر از یک میلیون دلار را به فروش برساند و به طور جدی از توکن‌های NFT حمایت می‌کند.

بازیگر ویلیام شاتنر

ویلیام شاتنر از دیگر بازیگران کانادایی می‌باشد که بیشتر او را به عنوان ستاره‌ی مجموعه فیلم‌های استار ترک می‌شناسند. او بازیگری، نویسندگی، فیملنامه نویسی، و کارگردانی را نیز انجام می‌دهد و ظاهرا از حامیان بزرگ توکن‌های NFT نیز می‌باشد.

ان اف تی سلبریتی ها
ویلیام شاتنر بازیگر فیلم استارترک است

در ماه جولای وی، 125 هزار از کارت‌های توکن NFT شامل عکس‌های خودش، همکارانش از مجموعه‌ی استار ترک، و یک عکس ایکس ری از دندان‌هایش را فروخت. او ظاهرا در زمینه‌ی توکن‌های NFT فعالیت زیادی دارد و همیشه از این توکن پشتیبانی کرده است.

پاریس هیلتون

خواننده، مدل و بازیگر 40 ساله‌ی هالیوود پاریس هیلتون، که از اینفلوئنسرهای قدیمی و محبوب آمریکایی‌ست، هم اکنون مشغول به خرید و فرکش توکن‌های NFT می‌باشد. پاریس هیلتون از پرحاشیه‌ترین سلبریتی‌هاییست که مشغول فعالیت در توکن NFT است.

پاریس هیلتون nft
پاریس هیلتون در بحث nft حضور فعال داشت

او در ماه آپریل توکن‌های NFT بت بیشتر از یک میلیون دلار ارزش را فروخت و معامله کرد و رسما اعلام کرد که در این بازار تازه مشغول فعالیت می‌باشد. پاریس هیلتون در صنعت مدلینگ نیز مشغول به کار است ولی به گفته‌ی خودش علاقه‌ی زیادی به دنیای کریپتوها دارد.

الن دجنرس

الن دجنرس یکی دیگر از فعالان بازار رمزارزهاست که بیشتر شاید او را به مجری‌گری، بازیگری، و کمدین بشناسیم. الن دجنرس اخیرا برای اهدای پول به سازمان‌های خیریه از توکن‌های NFT استفاده کرد و در برنامه‌ی زنده بر روی تلویزیون رسما از این توکن‌ها حمایت کرد.

مزایده‌ی NFT او که با قیمت بالایی نیز بسته شد یگ تصویر از خودش بود که اولین NFT رسمی الن دجنرس محسوب می‌شد. وی اعلام کرد که این مبلغ تماما به خیریه‌ها اهدا می‌گردد.

شان مندز

خواننده‌ی جوان نسل جدید، شان مندز که محبوبیت زیادی در بین جوانان و نوجوانان دارد، در بازار رمزارزها و توکن‌های NFT فعالیت می‌کند. شان مندز که اصالتا کانادایی‌ست و آهنگ‌های محبوب زیادی را تاکنون منتشر کرده است.

ان اف تی شان مندز
شان مندز نیز پول خوبی درآورده است

او به کمک مدیربرنامه‌ی خود وارد عرصه‌ی رمزارزها و خصوصا توکن‌های NFT شده است و محصولات و محتوای دیجیتالی خود را به فروش می‌گذارد. او این محصولات دیجیتالی را با کمک یک کمپانی به اسم Genies تولید می‌کند و برای فروش به مزایده می‌گذارد.

تونی هاک

معروفترین اسکیت سوار دنیا، تونی هاوک که لقب Birdman را بر دوش می‌کشد؛ ظاهرا از بزرگترین حمایت‌کنندگان توکن‌های NFT است. او صاحب یک شرکت تولید اسکیت برد نیز می‌باشد و با 53 سال سن، در طول عمر خود جوایز زیادی کسب کرده است.

تونی هاک در دنیای رمزارزها و توکن‌های NFT فعالیت جدی دارد. او تابحال یک محصول NFT را به فروش رسانده و برنامه‌های زیادی نیز برای فروختن دیگر محصولات NFT خود دارد.

امینم

بعد از ورود اسنوپ داگ به دنیای رمزارزها، قابل حدس است که شاهد دیگر رپرها نیز باشیم. امینم رپر معروف و پرطرفدار آمریکایی نیز در زمینه‌ی توکن‌های NFT فعالیت می‌کند. به گفته‌ی خود امینم، مدتی پیش او حتی نمی‌توانست از کامپیوترها درست استفاده کند.

ان اف تی امینم
NFT امینم پرطرفدار است

اما حالا شاهد ورود امینم به دنیای رمزارزها و فعالیت او در جدیدترین توکن سال 2021، یعنی NFT ها هستیم. امینم توانسته است محصولات دیجیتالی خود خود را با کمک توکن‌های NFT سریعا به فروش برساند. شهرت بالای امینم از دلایلی‌ست که محصولات او سریعا به فروش رفتند.

لیل ناس

پس از امینم و اسنوپ داگ، رپر معروف دیگر که طرفداران زیادی را نیز در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دارد نیز قصد ورود به دنیای رمزارزها و NFT ها را دارد.

رپر جوان 22 ساله‌ی آمریکایی Lil Nas X، که آهنگ‌های وی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تیک تاک بسیار ترند شده ظاهرا قصد فروش محصولات دیجیتالی خود را به صورت توکن‌های NFT دارد. او به صورت جدی هنوز وارد این زمینه نشده، اما شایعات زیادی راجع با ورود او به دنیای رمزارزها و توکن‌های غیرقابل معاوضه‌ی NFT پخش شده است.

در نهایت

بسیاری از افراد سلبریتی دیگری نیز در دنیای رمزارزها و توکن‌های NFT فعالیت می‌کنند و حتی بسیاری از آنها نیز قصد ورود به این عرصه‌ی پر رمز و راز را دارند. توکن‌های NFT به خوبی و با کمک سلبریتی‌ها  توانستند به جدیدترین ترند بلاکچین شوند که حامیان قدرتمند زیادی را نیز دارد. اما سوال اصلی این است که با وجود این همه حمایت، آیند‌ه‌ی NFT ها واقعا چه خواهد شد و آیا بیت کوین جدید دنیای رمزارزهای کوچک‌تر خواهد بود؟

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 328 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 21:58