معرفی و خرید بهترین بخاری های برقی مناسب برای مغازه و محل کار 

ساخت وبلاگ

ویژگی های بهترین هیتر برقی مناسب برای مغازه و محیط کاری

تامین گرما در فصل زمستان دغدغه اصلی مغازه داران و اهل کسب و کار است، طبیعتا کسانی که به گاز شهری دسترسی دارند، به سادگی با نصب بخاری های گازی از سرمای زمستان رهایی می یابند. 

اما با این وجود هنوز هم مغازه ها و محل هایی وجود دارند که از گاز شهری محروم هستند و از این رو بهترین و ساده ترین روش جهت ایجاد گرمای پاک استفاده از بخاری های برقی خواهد بود. 

بسیاری از مردم از بخاری های برقی هراس دارند و آن هم به دلیل مصرف بالای برق آنهاست ، اما لازم است بدانید که هیترهای برقی امروزی همانند گذشته پر مصرف نیستند و بهینه تر و استاندارد تر شده اند. در این نوشته از هیتر اسکندری، بهترین بخاری های برقی مناسب برای مغازه را خدمت شما خواننده گرامی معرفی خواهیم کرد. 

در خرید بخاری برقی مناسب برای مغازه به چه نکاتی توجه کنیم ؟

مسلما بخاری های برقی زیادی با نام ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند، اما اینکه کدام را برای مغازه خود انتخاب کنید، کمی تامل برانگیز خواهد بود و نیاز به بررسی دارد. بهتر است قبل از خرید به نکات مهم زیر توجه کنید :

الف – به ظرفیت حرارتی بخاری توجه کنید

بخاری های برقی ظرفیت حرارتی مختلفی دارند که برحسب کیلووات شناخته می شوند، در حالت کلی هر چه قدر که ظرفیت حرارتی بخاری بیشتر باشد، توانایی گرم کردن اتاق های بزرگتری را دارد، بنابراین به مساحت مغازه ، فضای قابل گرمایش توسط بخاری و ظرفیت حرارتی آن توجه کنید. 

ب – به نحوه کارکرد آن دقت کنید

بخاری های برقی در سه نوع فن دار ، تابشی و همرفتی وجود دارند، هر کدام از آنها به شیوه متفاوتی فرایند گرمایش مغازه را انجام خواهند داد که لازم است به آن دقت کنید. به عنوان مثال بخاری های تابشی فقط یک نقطه را گرم خواهد کرد و اگر نیازی به گرمایش کل محیط کار ندارید، می توانید از بخاری های تابشی استفاده کنید تا فقط اطراف شما را گرم کند. 

نوع دوم بخاری های برقی که دارای المنت حرارتی و فن قدرتمند بوده و گرمای تولید شده به وسیله ها فن های تعبیه شده در پشت المنت به سطح بیشتری از محیط پرتاب خواهد شد و بدین ترتیب فضای بیشتری را گرم خواهد کرد. در ادامه چند نوع از بخاری های فن دار معرفی خواهند شد. 

به نحوه کارکرد آن دقت کنید - هیتر اسکندری

نوع سوم هیترهای برقی ، شوفاژ برقی نامیده می شود که همانند شوفاژهای معمولی دارای مایع در بدنه خود بوده و به وسیله گرم شدن این مایع و جریان آن ، اتاق نیز گرم خواهد شد. دقت کنید که در شوفاژهای برقی به جای آب از روغن استفاده شده است. شوفاژهای برقی نسبت به سایر بخاری ها قیمت بالاتری دارند. 

در نوشته راهنمای خرید بخاری برقی کم مصرف و ارزان اطلاعات بیشتری در این مورد آورده شده است. 

ج – به ایمنی و ترموستات آن توجه کنید

هیترهای برقی با اینکه در طول زمان ایمن تر و استانداردتر شده اند، اما بازهم می توانند خطر افرین باشند. بنابراین وجود ترموستات در این دستگاه ها، مانع از افزایش بیش از حد دمای بدنه آن خواهد شد و به محض داغ شدن قسمت حساس بدنه (که ترموستات به آن متصل است) به صورت خودکار جریان برق آن را قطع کرده و مانع از خطر آفرینی خواهد شد. 

هم چنین کیفیت قطعات به کار رفته و کیفیت مونتاژ قطعات و بدنه ، نشان از ایمن و یا نا ایمن بودن هیتر دارند، حتی به این موارد نیز توجه کنید. 

د – به نوع المنت به کار رفته در بخاری توجه کنید

المنت های گرمایشی از جنس های مختلفی مانند سرامیک ، شیشه ، میله های فلزی ، حلقه ای  و فشنگی ساخته می شوند، معمولا اکثر هیترها از المنت های میله ای ساخته می شوند که دارای پوشش مسی یا استیل هستند و مقاومت بسیار بالایی دارند. 

هـ – توجه به گارانتی محصول

حتما قبل از خرید به وجود گارانتی و خدمات پس از فروش محصول توجه کنید و از معتبر بودن آنها اطمینان به دست آورید ، بسیاری از محصولات دارای گارانتی اسمی هستند و در عمل شرکتی برای ارائه خدمات ندارند. حتما به واقعی و معتبر بودن گارانتی توجه کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. 

انواع هیترهای برقی مناسب برای محل کار و مغازه 

هیترهای برقی مختلفی در بازار وجود دارند، اما اینکه کدام محصول را انتخاب و خریداری کنید، کمی مشکل است، جهت کمک به انتخاب شما چند مدل پر فروش و استاندارد بازار را معرفی نموده ایم :

1- بخاری برقی آزتک

بخاری برقی آزتک به صورت تابشی کار می کند و امکان تعیین میزان گرمایش آن از طریق روشن و خاموش کردن المنت ها وجود دارد. دارای چهار عدد المنت حرارتی بوده و امکان روشن کردن جداگانه هر یک از آنها وجود دارد که بدین صورت در میزان برق مصرفی هم صرفه جویی خواهد کرد. 

بخاری برقی آزتک - هیتر اسکندری

دارای مخزن آب بوده که امکان افزایش رطوبت محیط را نیز فراهم خواهد کرد. هم چنین دارای یک عدد فن بوده که گرما را تا سطح وسیعی از مغازه هدایت خواهد کرد. این محصول ساخت کشور ترکیه بوده و از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله هیتر اسکندری بهره مند است. 

2- بخاری برقی فن دار خانگی

همانطور که گفته شد، این بخاری ها به دلیل دارا بودن فن دمنده هوا ، گرمای بیشتری تولید خواهد کرد و مناسب محیط هایی است که نیاز به گرمایش کل آن است، از جمله آنها می توان به بخاری برقی 3 کیلووات و 5 کیلو وات اسکندری اشاره کرد که ظرفیت حرارتی آنها نیز بر حسب کیلووات می باشد. 

بخاری برقی فن دار 3 کیلو وات توانایی گرم کردن مغازه ها و محیط های کار کوچک را دارد و دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد، در صفحه محصول بخاری برقی فن دار 3 کیلو وات می توانید مشخصات محصول و تصاویر بیشتری را ببینید.

اما اگر می خواهید محیط های بزرگترری را گرم کنید، می توانید از بخاری برقی فن دار 5 کیلووات استفاده کنید که قدرت گرمایشی بیشتری دارد. دقت کنید که تمامی این بخاری ها با برق تکفاز خانگی کار می کنند و در همه مغازه ها و محیط های کار قابل استفاده هستند. 

سخن آخر

در این نوشته به نکات مهمی قبل از خرید بخاری مناسب برای مغازه و محل کار اشاره شد و هم چنین چند نمونه از بخاری های استاندارد و کم مصرف مناسب برای محیط کار نیز معرفی شد، در صورتی که جهت خرید بخاری برقی نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید با یکی از شماره های درج شده  در انتهای سایت تماس بگیرید. 

نوشته معرفی و خرید بهترین بخاری های برقی مناسب برای مغازه و محل کار  اولین بار در وبسایت کارخانه هیتر اسکندری. پدیدار شد.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 151 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 0:27