هر چیزی که لازم است درباره قالب پست اینستاگرام بدانید

ساخت وبلاگ

اینستاگرام یک ابزار بازاریابی غیرقابل انکار است. امروزه با وجود بیش از 25 میلیون کسب‌ و کار در این پلتفرم، بسیار مهم است که برای ایجاد پست‌‌های اینستاگرامی با طراحی خوب و متفکرانه وقت بگذارید تا از رقبای خود متمایز شوید.

شما باید یک برنامه طراحی استراتژیک در پیج اینستاگرامی کسب و کار خود اعمال کنید تا فالوورهای وفاداری جذب کنید و در طولانی مدت به موفقیت بالایی برسید.

با این حال، ایجاد یک فید اینستاگرام تمیز و منسجم نیازمند مهارت ‌های طراحی است که ممکن است احساس کنید فاقد آن هستید. به‌علاوه، الگوریتم اینستاگرام به نفع برندهایی است که حداقل یک بار در روز پست می‌گذارند. اگر اینطور است، شما خوش شانس هستید؛ چون راه هایی وجود دارد که می‌توانید قالب‌های از پیش ساخته شده پست اینستاگرام را ایجاد کنید.

بنابراین قالب پست اینستاگرام رایگان به شما کمک می‌کند هر روز بدون صرف مدت زمان زیاد و عدم نیاز به تبحر زیاد در طراحی، پست منتشر کنید و با فالوورهای خود در ارتباط باشید. علاوه بر این، با اطمینان از به کار بردن الگوهای یکسان برای پست‌ های مختلف، دسترسی آسان ‌تری برای ایجاد یک فید منسجم و زیبا خواهید داشت.

۱. از قالب پست اینستاگرام آماده استفاده کنید

شما همیشه زمان، منابع یا پرسنلی برای طراحی پست های قابل توجه اینستاگرام ندارید. به همین دلیل است که توصیه می کنیم از قالب پست اینستاگرام آماده برای کسب و کار خود استفاده کنید. شما حتی می توانید این پست ها را بسازید و سفارشی سازی کنید.

در نرم افزار قالب پست اینستاگرام آماده، چند گزینه برای ایجاد و ذخیره قالب ها وجود دارد، بنابراین می توانید هر زمان که آماده انتشار هستید، پست ها را در اختیار داشته باشید.

برای شروع به قالب نیاز دارید؟ انتخاب قالب برای پست اینستاگرام را به طور رایگان از HubSpot انجام دهید. این نرم افزار را هم برای پست ‌ها و هم برای استوری‌ ها دانلود کنید. شما می ‌توانید این قالب ها را هر طور که می ‌خواهید در مورد برند و کسب و کارتان تنظیم کنید. می ‌توانید تمام قسمت‌ های قالب – تصویر و عناصر طراحی را تغییر دهید تا مطمئن شوید پست‌ هایی را منتشر می ‌کنید که فالوورهایتان را درگیر و افزایش می دهند.

۲. قالب پست خود را انتخاب کنید

در حالی که پست ‌های سنتی اینستاگرام در تایم لاین دائمی شما ماندگارتر هستند و اجازه کامنت‌ ها و لایک‌ ها را می‌ دهند، نباید قدرت استوری‌ های اینستاگرام را دست کم بگیرید. زیرا می‌ توان از آن برای نیازها و موقعیت‌ های فوری ‌تر استفاده کرد.

بهترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی

در واقع روزانه 500  میلیون اکانت از ویژگی استوری اینستاگرام استفاده می کنند. بنابراین، هنگامی که پست خود را ایجاد می کنید، از خود بپرسید که آیا انتشار آن به عنوان یک استوری ضروری است یا به عنوان یک پست سنتی.

۳. یک تصویر را انتخاب کنید

شاید به این نتیجه رسیده باشید که پست شما نیازی به عکس ندارد و آن همپوشانی متن روی پس ‌زمینه تک رنگ برای شما مناسب باشد. اگر اینطور است، ادامه این بخش را بخوانید.

اگر تصمیم گرفته اید که از یک عکس استفاده کنید – به خصوص اگر می خواهید از آن به عنوان پس زمینه برای پوشش متن استفاده کنید – چند گزینه دارید.

  • با گوشی یا دوربین عکاسی کنید. نیازی نیست برای پست های اینستاگرام خود یک عکاس حرفه ای باشید.
  • از یک عکسی که قبلا توسط تیم حرفه ای تان عکسبرداری شده است، استفاده کنید. در صورتی که نیاز به استفاده از عکس های حرفه ای محصول داشته باشید که ممکن است کیفیت بهتری داشته باشد، این گزینه به خوبی عمل می کند.
  • از یک عکس استوک که مربوط به کسب و کار شما است استفاده کنید (فقط مطمئن شوید که از یک عکس چندین بار استفاده نکنید!).

هر عکسی که تصمیم به استفاده از آن دارید، به سادگی آن را به عنوان پس ‌زمینه قالبی که در مجموعه HubSpot Instagram Post Template  استفاده می‌ کنید جایگزین کنید و اندازه عکس را تغییر دهید تا مطابق میل شما باشد.

۴. عناصر طراحی را اضافه کنید

قالب پست اینستاگرام دارای مکان‌ هایی برای طراحی متن با فونت‌ های خاص و عناصر دیگر هستند. گام بعدی شما تغییر، افزودن یا حذف هر عنصری است که مناسب می ‌دانید.

این شامل به‌روزرسانی قالب می ‌شود تا منعکس ‌کننده اطلاعاتی باشد که می ‌خواهید دنبال‌ کنندگان بدانند یا اقدامی که می‌ خواهید انجام دهند.

۵. عکس را ذخیره کنید

وقتی تمام کارهایی که می خواهید را در قالب ساز انتخابی خود انجام دادید، عکس خود را ذخیره کنید تا در اینستاگرام پست شود. تنها کاری که در اینجا باید انجام دهید این است که روی “File” > “Download” > “PNG Image” یا “JPEG Image” کلیک کنید. سپس، فقط نام فایل عکس را انتخاب کنید، آن را ایمیل کنید یا برای خود پیام دهید و آن را در گوشی خود ذخیره کنید تا بتوانید آن را پست کنید.

۶. در اینستاگرام آپلود کنید

هنگامی که عکس خود را ذخیره کردید، وقت آن است که آن را آپلود کنید تا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. برای یک پست سنتی، اینستاگرام را باز کنید، روی دکمه “+” در مرکز پایین کلیک کنید، عکس خود را انتخاب کنید. هر فیلتر، توضیح یا هشتگ را اضافه کنید و روی “اشتراک گذاری” کلیک کنید.

برای استوری اینستاگرام، روی نماد دوربین در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید، به دوربین خود در پایین سمت چپ صفحه دسترسی داشته باشید، تصویر خود را انتخاب کنید، تاریخ نمایش داده شده را تا جایی که نمی تواند نمایش داده شود کوچک کنید. سپس هر عنصر طراحی دیگری مانند یک GIF را به تصویر اضافه کنید. در نهایت روی «your story» در پایین سمت چپ کلیک کنید.

روش های دیگر برای طراحی پست های اینستاگرام

چند گزینه دیگر برای ایجاد و ذخیره قالب برای پست اینستاگرام وجود دارد، بنابراین می توانید هر زمان که آماده انتشار هستید، پست های آماده ای را در اختیار داشته باشید.

روش های دیگر برای طراحی پست های اینستاگرام

Canva

 Canva هزاران قالب پست اینستاگرام قابل تنظیم را ارائه می دهد. برای ایجاد یک پست اینستاگرام در Canva، به صفحه Canva’s Create a Design بروید ، روی “پست اینستاگرام” کلیک کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. در سمت چپ، مجموعه‌ ای از گزینه ‌های الگو را می‌ بینید – برخی از آنها هزینه دارند، در حالی که برخی دیگر رایگان هستند. اینجا می توانید یک قالب را انتخاب کنید.

۲. پس از انتخاب یک الگو، روی کادر متن کلیک کنید تا چیزی بنویسید. اگر می‌ خواهید رنگ متن خود را تغییر دهید، رنگ‌ هایی در بالا وجود دارد. همچنین می‌ توانید فونت، اندازه و فاصله را تغییر دهید.

۳. وقتی کارتان با متن تمام شد، روی پس‌ زمینه تصویر (خارج از کادر متن) کلیک کنید. این به شما امکان می دهد پس زمینه خود را فیلتر کنید، روشنایی و کنتراست تصویر را تنظیم کنید و موارد دیگر.

۴. وقتی از الگوی خود راضی هستید، برنامه Canva را در تلفن خود باز کنید. روی طرح پست اینستاگرام خود کلیک کنید.

۵. روی “اشتراک گذاری” در بالا سمت راست کلیک کنید.

۶. اکنون، می توانید با کلیک بر روی “Import with Instagram” مستقیماً در اینستاگرام پست بگذارید. اگر آماده پست کردن آن نیستید، می ‌توانید «ذخیره تصویر» را نیز انجام دهید تا بعداً در گالری تلفن هوشمند شما ظاهر و قابل استفاده شود.

۷. اگر بلافاصله در اینستاگرام پست می گذارید، انتخاب کنید که آیا می خواهید در “استوری” یا “فید” خود آپلود کنید.

۸. پست اینستاگرام را مانند هر پست دیگری ویرایش کنید – برچسب، عنوان، موقعیت مکانی و غیره را اضافه کنید. وقتی آماده شدید، روی “اشتراک گذاری” در بالا سمت راست کلیک کنید.

به یاد داشته باشید، الگوی شما به طور خودکار در حساب Canva شما ذخیره می شود. می توانید در آینده، هم در نسخه دسکتاپ و هم در نسخه برنامه Canva به آن دسترسی داشته باشید و آن را با متن جدید ویرایش کنید تا دوباره همان طرح را پست کنید.

از طرف دیگر، ممکن است اکنون چند پست ایجاد کنید و سپس آنها را در گالری دوربین خود ذخیره کنید تا در آینده پست کنید.

علاوه بر Canva، چند ویرایشگر طراحی دیگر نیز وجود دارند که قالب ‌های از پیش ساخته شده رایگان اینستاگرام را ارائه می ‌دهند. به طور خاص، در اینجا سه ​​ابزار وجود دارد که ممکن است به کار شما بیایند:

  • Fotor
  • Crello
  • Hubspot

ReciteThis

اگر به ایجاد یک الگو برای پست های نقل قول علاقه دارید، انجام این کار آسان است. در واقع، چندین برنامه مختلف برای کمک به شما در ایجاد نقل قول برای اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به بررسی یک مورد از آنها خواهیم پرداخت.

برای ایجاد یک الگوی نقل قول برای اینستاگرام، به ReciteThis  بروید ، سپس این سه مرحله آسان را دنبال کنید:

۱. نقل قول خود را در کادر متن وارد کنید.

۲. در زیر، روی فلش های چپ یا راست کلیک کنید تا الگوها را مشاهده کنید و یکی را که دوست دارید انتخاب کنید. هنگامی که یک الگو را انتخاب کردید و متن خود را نوشتید، روی دکمه “ایجاد” در کادر متن کلیک کنید.

۳. روی «دانلود تصویر» کلیک کنید تا در نسخه دسکتاپ اینستاگرام پست کنید، یا آن را برای خود ایمیل کنید تا در تلفن خود پست کنید.

 

Creative Market

اگر مایل به پرداخت پول برای ساخت قالب پست اینستاگرام هستید، ممکن است به خرید یکی از بسته ‌های قالب اینستاگرام Creative Market فکر کنید.

و تمام! شما برای ایجاد و ذخیره قالب های از پیش ساخته شده اینستاگرام آماده اید، بنابراین می توانید برای جذب فالوورهای وفادار، روی طراحی و انتشار روزانه یک پست تمرکز کنید.

سخن آخر

استفاده از قالب پست اینستاگرام به شما کمک می کند تا از انتشار پست های یکنواخت و ساده خلاص شوید و جذابیت پیج خود را برای مخاطبان تان دو چندان کنید. در این مطلب به بررسی انواع قالب پست اینستاگرام و همچنین نحوه ساخت آن پرداختیم.

پرسش و پاسخ رایج

در ادامه قصد داریم به رایج ترین سوالات درباره قالب پست اینستاگرام پاسخ دهیم.

چگونه قالب پست اینستاگرام رایگان داشته باشیم؟

با استفاده از نرم افزاهایی مانند فوتور، کرلو و هاب اسپات می توان به انواع قالب پست اینستاگرام به صورت رایگان دسترسی داشت.

خرید قالب پست اینستاگرام را از کجا انجام دهیم؟

اگر می خواهید به قالب پست اینستاگرام غیر رایگان دسترسی داشته باشید، می توانید به نرم افزار creative market سر بزنید.

اندازه قالب پست اینستاگرام چقدر است؟

معمولا بهترین قالب برای پست اینستاگرام حالت مربعی است. بهتر است سایز این پست ها را ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل قرار دهید.

منبع:

Hubspot

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 197 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 0:27