آیا ربات‌های معاملاتی کریپتو کار می‌کنند؟

ساخت وبلاگ

پاسخ کوتاه این است که بله، آنها کار می‌کنند! پاسخ طولانی این است که راه‌های مختلفی برای برنامه‌نویسی و ایجاد ربات‌های معاملاتی وجود دارد که می‌توانند انواع عملکردهای مختلف را برای معامله‌گران مبتدی و پیشرفته انجام دهند.

ربات‌های معاملاتی کریپتو چیست؟

ربات‌های معاملاتی کریپتو ابزارهای خودکار معاملات ارزهای دیجیتال هستند که برای انجام معاملات بدون دخالت انسان استفاده می‌شوند. با توجه به این واقعیت که بازار ارزهای دیجیتال 24 ساعته و 7 روز هفته اجرا می‌شود، معامله‌گران تمایل دارند ربات‌هایی را راه اندازی کنند تا در خواب یا در محل کار کار کنند و نمی‌توانند به سبد سهام خود توجه کنند.

مزایای استفاده از ربات‌ها

انسان‌ها فقط می‌توانند اطلاعات زیادی را در یک زمان پردازش کنند، در حالی که ربات‌ها محدودیتی ندارند. مطمئناً، یک شخص می‌تواند به نمودارهای مختلف خیره شود، اطلاعات را دریافت کند و تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه چه کاری انجام دهد، بگیرد. اما خطای انسانی وجود دارد و فقط برای مدت طولانی می‌توان هوشیار بود. ربات‌ها خسته نمی‌شوند و می‌توانند به طور مداوم براساس داده‌هایی که ارائه می‌دهند تصمیمات عاقلانه بگیرند. با این حال، آنچه به ویژه جالب است این است که ربات‌های معاملاتی کریپتو هرگز FOMO نخواهند داشت یا نگران از دست دادن یک تجارت خوب نیستند. ربات‌ها احساسات ندارند و براساس آنها تصمیمات بدی نمی‌گیرند. در عوض، ربات‌های معاملاتی همیشه بر بهترین تصمیم ممکن تمرکز خواهند کرد.

معایب استفاده از ربات‌ها

با توجه به اینکه بازار کریپتو بسیار پرنوسان است، برنامه‌ریزی کامل ربات‌های معاملاتی غیرممکن است که همیشه در یک معامله همانطور که باید عمل کنند. اگر یک سقوط قابل توجه در بازار وجود داشته باشد یا سناریویی وجود داشته باشد که یک ربات برای آن برنامه‌ریزی نشده است، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرد و سبد شما را در معرض خطر قرار دهد. همچنین، ربات‌های معاملاتی کریپتو معمولاً برای سودهای کلان استفاده نمی‌شوند. در عوض، از آنها برای ایجاد یک سری سود کمتر استفاده می‌شود. به هر حال این هرگز ایده خوبی نیست که کل مجموعه خود را در دست یک ربات قرار دهید.

انواع مختلف ربات‌ها

آربیتراژ

ربات‌های معامله‌گر آربیتراژ به قیمت‌ها در صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال نگاه می‌کنند و برای ایجاد سود بین آنها معامله می‌کنند. در حالی که این اختلاف قیمت ها حداکثر چند صد دلار است، انجام چندین بار این کار می‌تواند مقدار مناسبی درآمد ایجاد کند.

بازارسازی

از سوی دیگر، ربات‌های بازارساز به طور مداوم سفارش‌های خرید و فروش را انجام می‌دهند تا از آنچه اسپرد نامیده می‌شود سود ببرند. اسپرد محدوده ای است بین بالاترین پیشنهادی که یک سکه ارائه می‌دهد و کمترین پیشنهادی برای آن. بنابراین، یک ربات بازارساز سکه‌ای با قیمت پایین می‌خرد و بارها و بارها آن را به پیشنهاد دهنده بالاتر می‌فروشد.

ربات‌های معاملاتی کریپتو چگونه کار می‌کنند؟

ربات‌های معاملات ارز دیجیتال خودکار نیاز به دسترسی به کیف پول و صرافی دارند که می‌خواهید با آن معامله کنید. این بدان معناست که ربات را از طریق کلید API به پلتفرم مورد نظر خود پیوند دهید. برای تصمیم‌گیری، ربات‌های معاملاتی کریپتو عملکرد بازار و ریسک بالقوه یک معامله را تجزیه و تحلیل می‌کنند. سپس در معاملاتی که کم خطر می‌داند، اجرا می‌شود و از گزینه‌های پرخطر اجتناب می‌کند، مگر اینکه از او بخواهید خلاف آن را انجام دهد.

بهترین ربات‌های معاملاتی کریپتو کدامند؟

در اینجا لیستی از چهار ربات برتر تجارت رمزنگاری خودکار آورده شده است.

پایونکس یک ارائه دهنده پیشرو ربات معاملاتی رمزنگاری با بیش از 18 ربات معاملاتی رایگان برای سرمایه‌گذاران خرده فروشی است. این ربات‌ها نقدینگی را از Binance و Huobi Global جمع آوری می‌کنند و از صرافی‌های Pionex، Huobi و CoinbasePro پشتیبانی می‌کنند.

این سرویس رایگان است و برای هر دو اندروید و iOS در دسترس است. از جمله ویژگی‌های ارائه شده، کارمزدهای معاملاتی نسبتاً کم با 0.05٪ برای سازندگان و گیرندگان است. ربات‌های ارائه‌شده، ربات‌های تجاری گرید هستند که به کاربران امکان خرید و فروش در محدوده‌های قیمتی خاص را می‌دهند:

  • یک Grid Bot اهرمی با حداکثر اهرم 5 برابری
  • یک ربات آربیتراژ Spot-Futures کمک می کند تا کسب درآمد غیرفعال را تسهیل کند
  • یک ربات Martingale برای میانگین هزینه دلاری
  • یک ربات متعادل کننده برای ایمنی طولانی مدت

پایونکس توسط شرکت خدمات پولی FinCEN تأیید شده است، که برای کسانی که به دنبال تأیید اعتبار آن هستند خوب است. با طیف وسیعی از ربات های ارائه شده، Pionex انتخاب خوبی برای کسانی است که خواهان یک سرویس ربات جامع هستند.

Cryptohopper از نظر روشی که از فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده می‌کند، نسبت به سایر ربات‌ها منحصر به فرد است. اساسا، یک ربات Cryptohopper همیشه به اینترنت متصل است و بازار را تجزیه و تحلیل می‌کند، حتی زمانی که شما به اینترنت متصل نیستید. معامله‌گران جدیدتر همچنین می‌توانند پیوند ربات Cryptohopper خود را به سیگنال‌های تجاری عمومی داشته باشند و دنبال کنند. با این حال، کسانی که پیشرفته‌تر هستند، می‌توانند سیگنال‌ها و استراتژی ارزهای دیجیتال خود را برای ربات برنامه‌ریزی کنند.

Coinrule در اکثر صرافی‌های رمزنگاری محبوب مانند Binance و Coinbase Pro ادغام می‌شود. این ادغام‌ها، Coinrule را به خودی خود به یک ربات مبتدی خوب تبدیل می‌کند، اما این ربات دارای الگوهای معاملاتی از پیش ساخته‌ای است که به‌طور خودکار ربات را وادار می‌کند تا به تغییرات بازار به روش‌های خاصی واکنش نشان دهد. معامله‌گرانی که برای طرح‌های Coinrule بالاتر پرداخت می‌کنند، همچنین به ویدیوهای آموزشی، درس‌ها و سایر محتوای آموزشی دسترسی پیدا می‌کنند تا دانش خود را به عنوان یک معامله‌گر افزایش دهند.

Axion Crypto یکی از جدیدترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال در بازار، دارای ویژگی‌های فراوان، رابط کاربری قابل تنظیم و بیش از 100 نشانگر فنی است که حتی تازه‌کارها را هم فوراً شروع می‌کند. گفته می‌شود، کسانی که معامله‌گران با تجربه هستند، از بهترین بازی‌های استراتژی ارز دیجیتال Axion Crypto مانند تجارت معکوس و میانگین هزینه دلار لذت خواهند برد. اگر مایل هستید، می‌توانید استراتژی‌های خود را نیز ایجاد و ذخیره کنید. Axion Crypto از ادغام با Binance ،Kraken ،ByBit و صرافی‌های مختلف دیگر پشتیبانی می‌کند.

تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس...
ما را در سایت تبریک سال ۱۴۰۰ + اس ام اس، متن و عکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد جواد عظیم بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 1:02